Announcement

No announcement yet.
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RO:M 2022 Yol Haritası: Güncellenen grafikler ve tonlarca yeni içerik sizi bekliyor!

    Geçen Aralık ayında düzenlediğimiz RO:M Küresel Canlı Yayın Etkinliği sırasında gelecekteki oynama biçimleriyle ilgili beklentilerimizi ve bu yıl yayınlanacak yepyeni bir öykü sizinle paylaştık: Yedi Kraliyet Entrikası! Ayrıca 2022 yol haritasını da geliştiricilerle birlikte düzenledik ve size daha fazla ödül, tekrarlayan görev ve iyileştirilmiş oynama biçimi sunabilmek için bu yılkı yeni içeriği daha hızlı yayınlamayı planlıyoruz, bunları çok seveceksiniz. İşte bu yılın özeti:

    1. Yeni GVG Güncellemesi: Mayıs ayında Sezon Modu geliyor!
    Ödül dönüşümlerinin yanı sıra, temel oynama biçiminin işleyiş bütünlüğünü bozmadan yeni (ama küçük) kurallar ve ayarlamalar uygulayacağız. Bu ayarlamalar (örneğin, belirli bir Sezonda loncalar arası ittifak kurma imkanı), değişikliklerle ilgili geri bildirimleriniz doğrultusunda korunacak, iyileştirilecek veya kaldırılacak.
    Büyük loncaların savaş sırasında beklerken öncelikli duruma gelerek daha küçük loncaların katılımını engellemesi sorununu çözmek için savaş oynama biçiminin işleyişi de değiştirilecek. RO GVG’deki klasik Emperyum Savaşı’nın temel kuralları aynı kalacak, ancak savunma tarafı kale içindeki farklı sığınakları savunmak durumunda kalacak, bu da final skorunu ve ödüllerini etkileyecek. Kalenin tamamını işgal edemeyen loncalar, amaç olarak sığınak işgal etmeyi seçebilecek. Güvenli bölge, sığınaklar ve Emperyum tek bir haritada yer alacak, bu sayede tıkanma sorunları ortadan kalkacak. Ayrıca savunan tarafın farklı sığınaklara kuvvet göndermesi gerekecek. Aynı zamanda, farklı kanallardaki loncalar aynı kanal içinde birbirleriyle mücadele etmek zorunda kalacak, bu sayede herkes daha iyi bir GVG deneyimine sahip olabilecek.
    Hepsi bu değil, üstelik GVG oyunu için daha fazla harika ödül ekliyoruz! Lonca büyümesi, Artefaktların sürekli gelişimi ve sezonluk sıralama ödüllerinin yanı sıra ilerlemek için şansa gerek duymayacağınız yeni bir Gelişim Sistemi olacak. Karakterlerinin gelişimini görmek için Maceracıların yeni GVG’ye katılması yeterli olacak.
    2. İki Yeni Sınıf ve Kahraman Meslekleri
    İki yeni sınıf2022 yılında ayrı ayrı yayınlanacak: Okültist (yeni güncelleme) ve Gladyatör (bir sonraki güncelleme). Okültist, başkalarının ruhlarını kontrol edebilen güçlü bir büyücü. Takım arkadaşlarına yüksek etkili güçlendirmeler verebiliyor ve düşmanlarını yenmek için geçmişteki cesur ruhları çağırabiliyor. Gladyatör ise güneş, ay ve yıldız gibi farklı gök cisimlerinden aldığı kutsamalara göre patlama hasarını veya süre bazlı hasar çıktısını maksimize edebilen DPS savaşçısı rolünde. (Ayrıca bu eski sürüm MMORPG Harikalar Diyarı Efsanesi oyununda yayınlanan son meslekti!)
    Ayrıca özel bir meslek olarak tanımlanmayan ama mitolojik kahramanlarına adlarıyla tanımlanacak Kahraman Meslekleri yayınlayacağız. Tasarım açısından beceri sayısını azaltacağız, bu sayede mesleklerde ustalık kazanmak daha az çaba gerektirecek. Bu sayede, mevcut bir
    olan çok sayıda beceri arasından sadece birkaçının kullanılması durumunu ortadan kaldıracağız. Ayrıca bazı mesleklerde benzer takım oluşumu rollerinin benzer davranışlar sergilemesini optimize ederek bu sayede yepyeni ve daha akıcı bir oyun deneyiminin tadını çıkarabilmenizi umut ediyoruz.
    3. PVE Güncellemesi ve Ekstra Kaynak Oluşumu
    PVE güncellemeleri için yeni zindanların ve zorluk seviyelerinin açılmasına ek olarak Canavar MVP’lerin belirme işleyişini değiştirmeyi planlıyoruz. Bu değişiklik, Canavar MVP’lerin daha sık belirmesi ve/veya beliren MVP’lerin daha güçlü ve dayanıklı canavarlar olması ve/veya farklı mesleklerin becerilerini gösterebilmesi için ekstra becerilerle gelen MVP’ler şeklinde olabilir. PVE sunucusu ilk kez çevrimiçi olduğunda çok sayıda maceracı MVP’lere hücum etmek için takım kurmayı çok sevmişti. Maceracılar bugün dahi Ragnarok M: Ebedi Aşk’ta paylaştıkları anıları yaşatıyor. Ancak oyuncuların güçlerinin zamanla artması ve MVP’lerin daha kolay yenilmesi nedeniyle MVP savaşı sadece birkaç güçlü oyuncunun eğlenmek için yaptığı bir aktiviteye dönüştü. Belirme işleyişini değiştirerek orijinal MVP oynama biçimine yenilik getirmeyi ve böylece maceracıların takım kurarak MVP’lerle savaşmanın heyecanını yeniden keşfetmesini umut ediyoruz.
    Ayrıca düşük ve orta seviyeli Antik Ekipman düşürecek zindanlar da olacak. Bu sayede geri dönen ve yeni maceracılar kendi seviyelerine uygun zindanlarda meydan okuyabilecek, güçlenmek için ekipman elde edebilecek ve daha zor zindanlara ilerleyebilecek. Ayrıca bu, özellikle yeni oyuncuların Ragnarok dünyasındaki büyüyü fazla rehberliğe gerek duymadan kolaylıkla keşfetmelerine yardımcı olacak.
    Kanal birleşimiyle ilgili olarak, geliştirme ekibi maceracılardan aldığı geri bildirim doğrultusunda oynama biçiminde yapılacak birkaç ayarlama üzerinde çalışıyor. Örneğin, yeni MVP ve orijinal Kıyamet MVP oyunlarına katılan oyunculara verilecek ödüllerin miktarını artırabiliriz. Yeni zindanlar malzeme, Zeny veya ekipman karşılığında savaş zamanını daha hızlı tüketecek. Yeni zindanların ödülleri, birden fazla meslekte veya diğer maceracılarla yarışmaktan hoşlanmayanlar için bile boşta durmaktan daha faydalı olacaktır. Ek telafi etkinlikleri, daha fazla MVP belirmesi ve tekrarlanan görev haritaları da size sunmak için planlananlar arasında. Yolda olan birkaç etkinliğe buradan göz atabilirsiniz!
    1. Etkinlik:
    Kanal Birleşimi Telafi Etkinliği 1. Bölüm
    2. Etkinlik:
    Kanal Birleşimi Telafi Etkinliği 2. Bölüm
    Etkinlik Dönemi: Etkinlik Dönemi: Nisan ayındaki sunucu bakımından sonra başlayacaktır (Ayrıntılar etkinlik çevrimiçi olmadan önce ayrı olarak duyurulacaktır).
    1. Buz Vadisi, Coco Canavarı Sahili, Asil Avlanma Alanı, Zihin Avlanma Alanı gibi tekrar gerektiren oyunlar ve tekrarlanan görev haritalarında ekstra oynama hakları olacaktır. Bu sayede oyuncular elde etmeleri gereken materyalleri önceden sağlayabilecektir.
    2. Tüm Kıyamet Boss'ları ekstra ödül düşürecek ve daha fazla katılımcının ödül alması sağlanacaktır.
    3. Rastgele çağrılan MVP'lerden çift kat ödül düşürme şansı olacaktır.
    4. Başlangıca Geri Dönüş, Oyuncuların “İlk Aşkı” Bulmasına İzin Verme
    RO:M’la ilgili amacımız her zaman oyuncularımızın hayatlarına farklı şekillerde sevgiyi getirmek ve onların “İlk Aşkı” bulmasına yardımcı olmak. Oyun içinde birlikte fotoğraf çekmekten birlikte savaşmaya, pazarda bu tür yeni özelliklerin öncüsü olarak görüldük. O zamandan bugüne, oyuncuları birlikte veya birbirlerine karşı savaşta motive etmek için hesapla sınırlı çeşitli oyun işleyişleri yayınladık. Yarışma stresi olmadan oyuncuların sosyalleşebilmesi için daha fazla ortam yaratmayı umut ediyoruz. Bu yıl bu amacımıza yeniden odaklanmak istiyoruz. Bu nedenle sevgi ve sosyalleşme teması etrafında olacak oyun işleyişleri geliştirecek bir ekip oluşturduk. Bir önceki etkinlikte beliren Akvaryum’a geri dönüyoruz. Akvaryum ilk olarak yeni fotoğrafçılara fotoğraf çekilmeye değer manzaralar sunan bir randevu konumu olarak görünebilir. Farklı balıklar için AI seçeneğini de düşünüyoruz. Bu sayede maceracılar deniz yatağında eğlenebilir, şeffaf denizanası ve yunus balığı grupları arasında yüzebilir ve balıklarla dans edebilir. El ele tutuşurken balıkların dansını izlemeyi bile seçebilirsiniz.
    5. Yeni İşbirlikleri Yapım Halinde
    İki yeni işbirliği mesleği hazırladık ve bunlar gelişim aşamasında. İlgili telif hakkı sahipleriyle sürekli iletişim halinde olarak sürecin sorunsuz geçmesini sağlayacağız, bu yüzden onların sahneye çıkışı için sıkı durun!
    Her zaman olduğu gibi, RO:M’a verdiğiniz destek ve gösterdiğiniz sabır için minnettarız. Gelecek yıllar boyunca maceralara devam etmeyi umut ediyoruz. Yorumlarınızı, incelemelerinizi ve görüşlerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. Bu sayede geliştirici ekibin Midgard dünyası ile ilgili hayallerinizden haberdar olmasını sağlayacağız!
Working...
X