Announcement

No announcement yet.
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2022.3.23 Patch Notes

    Sevgili Maceracı,
    23 Mart 04:00 - 16:00 (GMT+2) saatleri arasında bakım nedeniyle hizmet kesintisi yapılacaktır. Bu bakımda oyun içeriği güncellenecek ve bazı sorunlar giderilecektir. Bakım sırasında oyuna giremeyeceksiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bakım bittikten sonra tüm Maceracılara bakım telafisi ödülleri göndereceğiz.

    Bu güncelleştirmenin ayrıntıları aşağıdaki gibidir:
    ========İstemci Güncellemesi========
    1. Oyun geliştirici optimizasyonu ve yükseltmesi nedeniyle bu bakımdan sonra eski kullanıcılar oyuna giremeyecektir. iOS/Android kullanıcıları AppStore/Google Play/TapTap aracılığıyla güncellemeleri gerçekleştirdikten sonra oyuna girebilir.
    2. İstemci Güncellemesi İçeriği:
    * Oyun geliştirici yükseltmesi, grafik görünümü geliştirmesi.
    * İlk Yükleme Çift Kat İndirimi: Büyük Kedi Parası’ndaki her bir seviye bakımdan sonra her kullanıcı hesabının ilk yüklemesine yüklenen Büyük Kedi Parası miktarının iki katı bonus verecektir.
    ========İçerik Güncellemeleri========
    Grafik Yükseltmesi
    1. Yepyeni bir ülke, RO tarihindeki en büyük görsel yükseltme, Midgard Ülkesi bu sürümde tamamen sıfırlanacaktır. Daha güzel manzaralar, ayrıntılı karakterler, özel efektler, farklı bakış açıları yepyeni bir görsellik ve oyun deneyimi sağlayacak.
    2.Temel harita güncellemeleri: Prontera Güney Kapısı, Izlude Adası, Lonca bölgesi, Lonca savaşı vb. sahneler. Diğer haritalar gelişim aşamasındadır, ileride aşamalı olarak güncellenecektir.
    * Harita tamamen sıfırlanacağı için önceki haritada bulunan bazı görevlerde ayarlama yapılacak, ilerleme aşamasındaki görevler sıfırlanacaktır. Maceracılardan özür diliyoruz.
    3. Prontera Güney Kapısı’nda bina düzenlemesi.
    * Kral Poli, Prontera Şehri içine taşındı.
    Yeni Harita: [Prontera Sarayı]
    1. Yeni eklenen ana şehir [Prontera Sarayı] ve ana hikaye
    * Yeni ana hikaye [Taç, Şarkı ve Yedi Kraliyet Ailesi] resmen başlıyor, Temel Seviyesi 150’ye ulaşan Maceracılar Prontera [Posta Kutusu Sezar]’dan görevi kabul edebilir.
    * Kral Seçim Töreni davetiyesini alan Maceracı Prontera Sarayı’na giderek güzel bir Kraliyet Kızı ve yakışıklı bir Kraliyet Çocuğu ile tanışıyor ve hiç beklemediği bir olayın içinde düşüyor...
    2. Alan haritasına yeni bir MVP [İblis Hayalci Kedi] ve yeni bir Mini [Beyaz Balıkçıl Kraliçesi] eklendi, onları yenerek daha yüksek şansla kart ve başlık gibi ödüller alabilirsiniz.
    3. [Avlanma Alanı] alan haritası keşfi oynama biçimi açıldı.
    * Yeni alan haritaları [Kraliyet Avlanma Alanı] ve [Zihin Avlanma Alanı] eklendi, bunlara rehber görev aracılığıyla erişebilirsiniz.
    * Temel Seviyesi 150’ye ulaşan Maceracılar Prontera’ya giderek [Kontrol Dışı Zihin Avlama Alanı] rehber görevini kabul edebilir. Görevi takip ederek Kraliyet Avlanma Alanı ve Zihin Avlanma Alanı’na gidin.
    * Maceracılar rehber görevi tamamladıktan sonra haritadaki [Kılıç Anıtı]’nı ziyaret ederek özgürce Kraliyet Avlanma Alanı ve Zihin Avlanma Alanı’na girip çıkabilir.
    4. Avlanma Alanı Macerası Görevi açıldı.
    * Maceracılar Kraliyet Avlanma Alanı veya Zihin Avlanma Alanı’na girerek otomatik olarak macera görevini kabul eder. Günlük macera görevleri ilerlemesi hesap tarafından ortak olarak paylaşılır ve küçük haritada görüntülenebilir.
    * Her gün istediğiniz 4 macera görevini tamamlayarak hesabın ortak kullanacağı [Gizli Haber Dosyası] ve [Deniz Damgası - Savaşçı] ödüllerini alabilirsiniz.
    * Yepyeni macera görevi oynama biçimi açıldı, bazı macera görevleri yükseltildi.
    5. Yepyeni gelişim sistemi [Kılıç Anıtı] açıldı.
    * Maceracılar Avlanma Alanı rehber görevini tamamladıktan sonra [Kılıç Anıtı] sisteminin kilidini açabilir.
    * Maceracı [Kraliyet Avlanma Alanı] veya [Zihin Avlanma Alanı] haritasında olduklarında ana arayüzün sol üst köşesindeki [Kılıç Anıtı] butonundan arayüzü açabilir.
    * [Gizli Haber Dosyası] harita materyalini [Kılıç Anıtı]’na koyarak Yedi Kraliyet Ailesi gizli görevinin ve harita özelliklerinin kilidini açabilirsiniz. Görevi tamamladıktan sonra Yedi Kraliyet Ailesi sürümü mobilya çizimi veya başlık çizimi hediyeleri elde edebilirsiniz.
    * [Kılıç anıtı]’ndaki tüm görevler hesap tarafından paylaşılır, ödüller hesaptan ortak kullanılır.
    Yeni Sınıf: [Okültist]
    1. Okültist Sınıfı açıldı.
    * Karakter oluştururken Okültist’i başlangıç karakteri olarak seçebilirsiniz.
    * Temel Seviyesi 80’e ulaşan Acemiler otomatik olarak sınıf transferi görevini kabul edebilir. Temel Seviyesi 80’e ulaşan diğer Maceracılar çoklu sınıf sistemi aracılığıyla sınıf transferi yapabilir.
    2. Okültist sınıfında üç sınıf transferi bulunur.
    * T2 Düzeyi: Okültist.
    * T3: Kanalcı.
    * Köken Sınıf Transferi: Ruh Bağlayıcı.
    3. Okültist sınıfı Sihirli Asa türü silahları kuşanabilir.
    4.Binek Dükkanı’na [Rüya Canavarı] serisi binekler ekendi. Okültist T3 transferini tamamlayan Maceracılar Binek Dükkanı’na giderek satın alabilir.
    5. Okültist sınıf atlama etkinliği açıldı.
    * 20.04.2022 5:00’ saatine kadar Okültist sınıf transferiyle Kanalcı (T3) ve Ruh Bağlayıcı (Köken Sınıf Transferi) olabilir. Prontera’ya gidip Gizemli Kişi’yi bularak ödülleri alabilirsiniz.
    * Kanalcı Sınıf Transferi Ödülleri: Özel Kuyruk Süsü [Küçük Siyah Güvercin]*1, [Dua Eden Kristal Kendini Seçme Paketi]*10.
    * Ruh Bağlayıcı Sınıf Transferi: Özel Kart [Ruh İkizleri Kartı]*1, [Styx’in Hediyesi]*1.
    * [Styx’in Hediyesi]’ni açarak Okültist sınıfına özel silahlardan birini seçebilirsiniz: [Ruhlar Isırığı (1)], [Öbür Dünyanın Anahtarı (1)].
    * Ödüller NPC’den manuel olarak alınmalıdır, geçerlilik süresinden sonra alınmayan ödüller geçersiz sayılır.
    Yeni Zindan: [Kayıp Ada Keşfi]
    1. 6 kişilik zindan [Kayıp Ada Keşfi] açıldı.
    * Temel Seviyesi 120’ye ulaşan Maceracılar Komodo’ya gidip kaptan [Roger Bart]’ı bularak [Kayıp Ada Keşfi]’ne ulaşabilir.
    * Zindan 2.5D ve 3D bakış açısını destekler. Zindanın içi genişletilebilir.
    2. Zindanda Yüzen Alev Bölgesi, Deniz Ruhu Ritüeli ve Krallık Zaferi Gemisi olmak üzere 3 ana bölgeyi geçerek toplam 3 MVP yenmeniz gerekmektedir.
    3. Kayıp Ada Keşfi ilerlemesi her hafta sıfırlanır, zindan ilerlemesi takım liderinin ilerlemesiyle aynı tutulur.
    * Zindan ilerlemesi her Pazartesi 5:00’da sıfırlanır.
    * Maceracılar Kayıp Ada içindeki ana bölgeden birini her geçtiklerinde otomatik olarak zindan ilerlemesini kaydedebilir.
    * Aynı hafta içinde zindana birden fazla kez girdiğinizde takım liderinin ilerlemesinden başlarsınız, geçilen içerik tekrar yenilenmez.
    * Maceracı özel koşullar altında ortadaki ilerlemeyi atlayarak sonraki bir aşamayı tamamlarsa, takım lideri olarak tekrar zindana girdiğinde atlanan ilerleme yenilenmez.
    * Atlanan kısmın ödüllerini almak istiyorsa, bu ilerlemedeki Maceracı takımına takım üyesi olarak katılarak aşamayı tamamlayabilir.
    4. Kayıp Ada’yı geçtiğinizde bol ödüllü hazine elde edebilirsiniz.
    * Kayıp Ada [Acemi] ve [Savaşçı] zorluk dereceleriyle açılır. Acemi ve Savaşçı zorluk derecelerinin ödülleri ayrı ayrı hesaplanır. Maceracılar 2 zorluk derecesini geçerek ilgili ödülleri alabilir.
    * Zindanda toplam üç adet güçlü MVP Canavarı bulunur, onları yendikten sonra ödül alabilirsiniz. Her MVP’nin düşürdüğü ödüller aynı hesaptan bir hafta içinde sadece bir kez alınabilir. Her Pazartesi 5:00’da alma sayısı yenilenir.
    * Her bir MVP Canavarı ilgili bölmeye ait Antik Ekipman düşürür. Zindan sıralamasına göre yendikten sonra ayrı ayrı Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar bölmelerini düşürebilirsiniz.
    * [Savaşçı] zorluk derecesinde MVP Canavarı yenerek ödül aldıktan sonra [Şanslı Para] harcayarak ekstra ödüller alabilirsiniz. Her bir MVP’nin ekstra ödülleri aynı hesaptan bir hafta içinde sadece bir kez alınabilir. Her Pazartesi 5:00’da alma sayısı yenilenir.
    * MVP Canavarı yendikten sonra elde edilebilecek [Zeny] dışında şu ödülleri elde etme şansınız vardır:
    * [Askeri Macera Sandığı]: Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar olarak üç çeşide ayrılır, kullandıktan sonra ilgili bölmeye ait rastgele bir adet Antik Ekipman elde edersiniz.
    * [Savaşçı Askeri Macera Sandığı]: Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar olarak üç çeşide ayrılır, kullandıktan sonra ilgili bölmeye ait üç Üstün Antik Ekipmandan birini ödül olarak seçebilirsiniz.
    * [Deniz Damgası - Savaşçı]: [Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar] bölmelerine ait Üstün Antik Ekipman takasında kullanılır.
    * [Deniz Ruhu Koru]: [Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar] bölmelerine ait Antik Ekipmanlara delik açmada ve onarım yapmada kullanılır.
    * [Dört Deniz Altın Madalya]: Antik Ekipman Savaşçı Askeri Macera Sandığı takasında kullanılır.
    Yeni Ekipman: [Antik Ekipman]
    1. [Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar] bölmelerine ait Antik Ekipmanlar açıldı.
    * Normal Antik Ekipman ve Üstün Antik Ekipman olmak üzere 2 kalite bulunur.
    * Normal Antik Ekipman [Sabit Özellik] içerir.
    * Üstün Antik Ekipman [Sabit Özellik] ve [Rastgele Özellik] içerir.
    * Rastgele Özellik [Macera El Kitabı - Keşif Sekmesi] aracılığıyla görüntülenebilir.
    * Her bir Rastgele Özellik girdisinin elde edilme şansı farklıdır. Sadece rastgele elde edilen en yüksek özellik değeri gösterilir.
    * Yeni Antik Ekipman bölmeleri üretilerek veya [Deniz Damgası] takasıyla elde edilebilir.
    2. Normal Antik Ekipman
    * Komodo’daki NPC [Buck Long] bulunarak üretilebilir, Rastgele Özellik taşımaz.
    *Yedi Kraliyet Ailesi sürümündeki harita materyalleri harcanarak üretilebilir.
    * [Mana Ocağı] aracılığıyla ayrıştırılamaz.
    3. Üstün Antik Ekipman
    * Komodo’daki [Tanrıların Hazinesi]’nde [Deniz Damgası - Savaşçı] harcanarak yeni Üstün Antik Ekipman bölmesi takası yapılabilir. [Deniz Damgası - Savaşçı], [Kayıp Ada Keşfi] zindanından elde edilir.
    * Rastgele Özellikli ekipmanlar ekstra Rastgele Özellik girdisine ve Rastgele Özellik değerine sahiptir. Özellik oluşturulduktan sonra değiştirilemez.
    * Ekipmanın Rastgele Özellik girdisi mevcut ekipmanın özelliğiyle uyumlu olmalıdır.
    4. Antik Ekipman Yükseltme
    * [Alüminyum, Zenginleştirilmiş Alüminyum, Metal Tanrısı, Zenginleştirilmiş Metal Tanrısı] harcanarak Antik Ekipman arıtması yapılabilir.
    * [Deniz Ruhu Koru] harcanarak yeni Antik Ekipman bölmesine delik açılabilir ve onarım yapılabilir.
    - [Deniz Ruhu Koru], [Kayıp Ada Keşfi] zindanından düşürülebilir.
    - [Deniz Ruhu Koru], [Tanrıların Hazinesi]’nde mevcut sürümdeki harita materyalleri arıtılarak oluşturulabilir.
    - Farklı kalitedeki eşyaların yüklemeyi doldurma oranı da farklıdır.
    5. Antik Ekipman Aktarımı
    * Bu işlemi Komodo’ya gidip Döküm Ustası [Huckle]’ı bularak gerçekleştirebilirsiniz.
    * aynı bölmedeki Antik Ekipmanlar arasında arıtma ve seviye aktarımı yapılabilir.
    * Antik Ekipmana aynı bölmedeki Antik Ekipmanlardan veya diğer ekipmanlardan büyüleme özelliği aktarılabilir.
    * Daha yüksek kaliteli yeni Antik Ekipman bölmeleri daha fazla rastgele girdiye sahiptir, bu ekipmanlar gelecekte açılacaktır.
    6. Komodo [Tanrıların Hazinesi]’nde sınırı süre için [Ocakta Eritme] ve [Arıtma - Ocakta Eritme] etkinlikleri açılacaktır.
    1) Etkinlik 01.07.2022 05:00’a kadar devam edecektir.
    2) Arıtma + 15 kullanılan Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar için [Arıtma - Ocakta Eritme] aracılığıyla [Antik Ekipman +15 Arıtma Fişi] ve [Işık Kristalini Çıkartma] takası yapılabilir.
    3) Arıtma + 11’den +14 e kadar kullanılan Pelerin, Ayakkabı, Aksesuar için [Ocakta Eritme] aracılığıyla [Antik Ekipman +10 Arıtma Fişi] ve [Işık Kristalini Çıkartma] takası yapılabilir.
    4)[Arıtma - Ocakta Eritme] Pelerin ve Ayakkabı bölmeleri için 5 kezle sınırlıdır, Aksesuar bölmesi için 10 kezle sınırlıdır. [Ocakta Eritme] Pelerin ve Ayakkabı bölmeleri için 1 kezle sınırlıdır, Aksesuar bölmesi için 2 kezle sınırlıdır.
    5) Ekipmanın değeri [Ocakta Eritme] takasından alınacak içerikleri etkiler. ekipman seviyeleri aşağıdaki gibidir:
    * Birinci seviye: Geyik Derisi Mantosu, Aziz Mary'nin Bez Ayakkabıları, Kraken Gözü, Sadık Köpek, Yedinci His, Sözleşme Yüzüğü, Ölümsüzlük Yüzüğü, Şanslı Yıldız, Pati Mührü, Gizli Bağ, Asıl Amacı Unutma Tılsımı.
    * İkinci seviye: Earl'in Yanılsama Giysileri, Gri Elfin Mantosu, Merlin'in Zaman-Uzay Kaftanı, Küçük Peri Terliği, Beyaz Mücevher Botlar, Yaban Domuzu Kıl Ayakkabıları, Çelik Botlar, Tibbers Eli, Alev Tüyü, Meteor Damlası, Zaman Çevirici.
    * Üçüncü seviye: Beyaz Dükün Mantosu, İlahi Tüylü Giysiler, Yeşil Rattan Ayakkabılar, Hakikatin Işığı Ayakkabıları, Korucu Çizmeleri, Kurt Dişi, Işık Kesici, Ninja'nın Gelişmiş Rehberi, Avcılık Sertifikası.
    * Dördüncü seviye: Bulut Atlet, Yumuşak Tabanlı Yürüyüş Botları, Samimiyet Güç Yüzüğü, Tibbers’in Kefareti, Parlak Ay, Dört Yapraklı Yonca Kolye.
    * Beşinci seviye: Altın Manto, İmparatorun Botları, Kediciğin Ayak Bileği Çanı, Bale Ayakkabıları, Mayfly Ayakkabıları.
    6) Ekipman seviyeleri ilgili [Ocakta Eritme] takası içerikleri aşağıdaki gibidir:
    * Birinci seviye + 15: İlgili bölme + 15 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*200
    * İkinci seviye + 14: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*120
    * İkinci seviye + 13: İlgili bölme +10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*90
    * İkinci seviye + 12: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*75
    * İkinci seviye + 11: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*30
    * İkinci seviye + 15: İlgili bölme + 15 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*120
    * İkinci seviye + 14: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*90
    * İkinci seviye + 13: İlgili bölme +10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*75
    * İkinci seviye + 12: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*54
    * İkinci seviye + 11: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*20
    * Üçüncü seviye + 15: İlgili bölme + 15 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*60
    * Üçüncü seviye + 14: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*60
    * Üçüncü seviye + 13: İlgili bölme +10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*45
    * Üçüncü seviye + 12: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*36
    * Üçüncü seviye + 11: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*15
    * Dördüncü seviye + 15: İlgili bölme + 15 Antik Ekipman Arıtma Fişi
    * Dördüncü seviye + 14: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*24
    * Dördüncü seviye + 13: İlgili bölme +10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*18
    * Dördüncü seviye + 12: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*15
    * Dördüncü + 11: İlgili bölme + 10 Antik Ekipman Arıtma Fişi, Işık Kristalini Çıkartma*6
    * Beşinci seviye + 15: İlgili bölme: + 15 Antik Ekipman Arıtma Fişi için Zeny*36000000 harcanması gerekir.
    * Beşinci seviye: + 11’den + 14’e kadar olan ekipmanlar için [Ocakta Eritme] kullanılamaz.
    Antik Eser
    1. 5 adet yeni Antik Eser eklendi.
    * [Dvalin’in Zümrüdü]: Kuşanılmış olan ekipman ve başlığın mevcut seviyesi + 1 (Sadece ekipman kuşanıldığında etkilidir, Antik Esere eklenen arıtma seviyesi, arıtmanın asıl seviyesini etkilemez. Kostüm eşyaları bundan etkilenmez).
    * [Ruhların Efendisi]: Element Kontrol Katsayısı + 0,15.
    * [Bragi’nin Ballı Şarabı]: Takım arkadaşından gelen ve takım arkadaşına eklenen güçlendirme etkileri dağıtılamaz.
    * [Kaos Kılıcı]: Anormal Durum ATK + %25; Hedefin her bir anormal duruma girişinde hedefe verilen hasar + %8
    * [Ruh Koruyucu Bıçak]: (Saldırı almadan ve anormal durumdan kaynaklanan) HP Kaybı Etkisi yarıya indirilir (PVP/GVG’de etkilidir).
    2. 2 adet yeni Mor Antik Eser Parçası eklendi.
    * Yeni: Antik Savaş Kalkanı, Antik Savaş Kılıcı yepyeni Antik Eser yapımında kullanılır.
    * Yeni eklenen Antik Eser Parçaları başlangıçtan İleri düzey Antik Harabeler Parçası olana kadar rastgele elde edilir.
    Yeni Büyüme
    1. Yedi Kraliyet Ailesi bölgesinde yakalanabilecek yeni Evcil Hayvanlar: [Patlayan Kertenkele, Elf Tilki]
    2. Yeni birleştirilebilir Evcil Hayvan: [Detardeurus].
    3. Yedi Kraliyet Ailesi bölgesine yeni Evcil Hayvan macera haritası eklendi.
    4、Yeni Ölü MVP: [Bayan Tanee].
    5. Kral Poli’de ileri seviye özel yapım eklendi: Rüzgar Direnci Kartı, Toprak Direnci Kartı, Su Direnci Kartı, Ateş Direnci Kartı, Flütçü ★ Kartı, Cenia ★ Kartı, Baykuş Lider ★ Kartı, Big Ben ★ Kartı, Bayan Tanee ★ Kartı.
    6. Yeni Kader Sentezi:Koca Ayak Istakoz Kartı, Cevher Ruhu Kartı, Şeytan Mürekkep Balığı Kartı, Tao Gunka Kartı.
    7. Kart Gashapon Makinesi’be yeni Komodo sürümü sıradan canavar kartları eklendi.
    8. Maceracı Parası Dükkanı [Hayalci Gizemli Sandığı], [Kraliyet Gizemli Kutusu] olarak değiştirildi.
    Maceracı Geri Dönüş Etkinliği
    1. Etkinliğin sona erme tarihi:23.04.2022 5:00
    2. Etkinliğe katılım kuralları:
    * 23.03.2022 05:00 saatinden önce [Hesaptaki tüm karakterlerin 15 günden fazla oturum açmaması] koşulunu sağlayan Maceracılar
    * Karakter Temel Seviyesi 120’ye ulaşan Maceracılar.
    *Koşulları sağlayan Maceracılar çevrimiçi olduktan sonra [Yolculuk Devam Ediyor] etkinliği başlar, toplam 30 gün sürer, bol ödül alınabilir.
    * [Yolculuk Devam Ediyor] etkinliğini tamamlayan Maceracılar bu dönemdeki geri dönüş etkinliğini tekrar başlatamaz.
    3. Geri dönen maceracılar özel güçlendirme etkisi elde eder.
    * Görev Ödülleri:
    - Günlük görevleri tamamlayarak [Geri Dönüş Kanıtı] elde edebilirsiniz. Ardından dükkanı açarak bol miktarda ödül takası yapabilirsiniz.
    - Günlük görevleri tamamlayarak [Karşılaşma Hediyesi] elde edebilir, kullandıktan sonra sohbet kanalında Kırmızı Zarf gönderebilir, dokunarak Zeny alabilirsiniz.
    * Grup Bonusu:
    - Belirli zindanları tamamladıktan sonra zindandaki NPC [Raven - Yıldızların Rehberliği]’ni bulan tüm takım üyeleri 1 adet ekstra ödül alabilir. Her hesap haftada belirlenen zindanda sadece bir kez ödül alabilir.
    - Belirlenen zindanlar: Endres Kulesi, Oracle Zindanı, Valhalla Harabeleri, Sınırsız Koridor, Niflheim Arafı, Force Blader Thanatos, Ponape Müzesi Adası.
    - Geri dönen Maceracılar ekstra ödül alır: [Seç-al Fişi Hediye Kutusu].
    - (Geri Dönüş etkinliğine katılmayan) takım üyeleri ekstra ödül alır: [Birleşme Teşekkür Hediyesi]’ni açtıktan sonra [Geri Dönüş Kanıtı] elde edebilir. Daha yüksek şansla nadir arka başlık [Uzun Gece] elde edebilir.
    * EXP Bonusu: Alanda Canavar öldürme Temel EXP ve İş EXP +%50
    * Özel Simge: Sohbet kanalında geri dönen Maceracılara özel simge.
    * Özel Beceri:
    - Geri dönen Maceracılar zindana girdikten sonra [Muhafız Geri Dönüyor] becerisi elde eder, kullandıktan sonra tüm takım üyeleri yenilmezlik durumu alır, 5 saniye sürer.
    - Her bir haftalık zindanda günde sadece 1 kez kullanılabilir.
    4. Ayrıntılı kurallar ve ödül içerikleri [Popüler] - [Yolculuk Devam Ediyor] arayüzünden görüntülenebilir.
    Para Ödülü Hakkında
    1. Macera Günlüğü’nün yeri sürümü açıldı.
    * [Yedi Kraliyet Ailesi Macera Günlüğü]’nü açın,lütfen 26.05.2022 5:00saatinden önce satın alın.
    * Maceracılar günlük Deacon görevlerini tamamlayarak EXP elde edebilir, kademeli olarak Macera Günlüğü kilitlerini açarak ödül alabilir:
    * Macera Günlüğü Normal Ödüller, Aşama Ödülleri ve Koleksiyon Ödülleri olmak üzere üçe ayrılır. Maceracılar Deacon özelliğinde veya Para Ödülü arayüzünde Macera Günlüğü aşamaları kateder.
    2. Özel Bonus güncellendi.
    * [Kraliyet Özel Kart] satışa çıkarıldı. Maceracılar 7.99 ABD doları indirimle 3 kez satın alım yapabilir. Bu sayıdan sonra 10.99 ABD doları orijinal fiyatına geri dönülür.
    * Kullanarak Özel Başlık [Akan Işık Tüyü]*1, [Eden Parası]*1000, [Gizli Haber Dosyası]*1000, [Kraliyet Gizemli Kutusu]*10, [Kraliyet Sandığı]*1, [Açgözlülük Sandığı - Kraliyet]*1 elde edebilirsiniz.
    3. Mağaza yenilendi.
    * Altın Para Mağazası’nda [Yedi Kraliyet Ailesi Materyal Tedarik Sandığı] satış fiyatı 8 Büyük Kedi Parası. Hesaptan 60 satın alımla sınırlıdır. Bu hediye paketinin satışı01.05.2022 5:00 saatinde sona erecektir.
    - Açtıktan sonra Yedi Kraliyet Ailesi sürümü materyalleri [Kedi Gözü Opal]*2, [Deniz Ruhu Koru]*2, [Balmumu Mühür]*500, [Soğuk Kuvars]*500, [Gümüş İpek Kurdele]*500 elde edebilirsiniz.
    * Altın Para Mağazası’nda [Antik Eser Koleksiyonluk Hediye Kutusu] satış fiyatı 25 Büyük Kedi Parası. Hesaptan 300 satın alımla sınırlıdır. Bu hediye paketinin satışı07.04.2022 5:00 saatindesona erecektir.
    - Kullandıktan sonra [Antik Eser Kristali]*1, [Svartalf Normal Toz]*6, [Svartalf Elf Tozu]*1-3 elde edebilirsiniz.
    - [Antik Eser Kristali] jeton türü eşyadır, İleri Düzey Antik Harabeler Parçası gibi nadir ödüllerin takasında kullanılabilir.
    * Yeni resmi etkinlik: Sevimli Çocuk - Mitt[Hızlı Gelişim Hediye Paketi - Okültist] satış fiyatı 648 Büyük Kedi Parası. [Okültist] sınıf kilidi açıldıktan sonra satın alınabilir. Hesaptan 1 kez satın alımla sınırlıdır. Bu hediye paketinin satışı20.04.2022 5:00 saatindesona erecektir.
    - Açtıktan sonra aşağıdakileri alabilirsiniz:
    - [Özel İş İksiri - Okültist]*2100, sadece Okültist tarafından kullanılabilir, hızlı sınıf transferi sağlar.
    - [S Seviye Rune Fişi - Okültist]*6, Okültist sınıfı S Seviye Rune ve Yıldız Rünü takasında kullanılabilir.
    - [Dört Deniz Altın Madalya]*6, bir set Üstün Antik Ekipman takasında kullanılabilir.
    - [Yaratılış Kitabı]*5, T4 beceri gücüne yükseltir.
    - Özel Silah [Ruhlar Isırığı (1)]*1, [Öbür Dünyanın Anahtarı (1)]*1.
    ========Işıklı Dilek Makinesi========
    1. [Işıklı Dilek Makinesi] içeriği güncellendi.
    * Işıklı Dilek Makinesi 24.03.2022 5:00 - 10.06.2022 5:00 tarihleri arasında sınırlı bir süre için [Kart Gashapon Makinesi] yanında belirecektir.
    * Kilidi açılmamış başlık ve kostüm gibi ödüller alabilirsiniz!
    2. Çekiliş Kuralları
    1) [Işıklı Dilek Makinesi]’nden [Macera El Kitabı]’nda kilidi açılmamış başlık, kostüm (Dilek Makinesi’nde çekilişteki başlık listesini görüntüleyebilirsiniz) ve özel eşya [Birleşme Kanıtı] alabilirsiniz.
    * Serideki başlık/kostümlerden birini aldıktan sonra bu serinin başlığı/kostümü [Işıklı Dilek Makinesi]’nden alınamaz. Ayrıntılara [Işıklı Dilek Makinesi]’ndeki albüm özelliğinden göz atabilirsiniz.
    * [Birleşme Kanıtı], [Işıklı Dilek Makinesi]’ndeki tüm ürünleri satın alabilir.
    2) [Işıklı Dilek Makinesi]’nde başlıklar/kostümler kalitelerine göre garklı gruplara ayrılmıştır. Herhangi bir gruptaki tüm ürünleri aldıktan sonra [Birleşme Kanıtı] elde etme şansı artar.
    3. [Işıklı Dilek Makinesi]’nde gelecekte yenilenecek başlıklar/kostümler olmaya devam edecek, lütfen takipte kalın!
    ========Sığınak Savaşı========
    [Sığınak Savaşı] S4 Sezonu Kupası başlıyor.
    1. Kupa Zamanı:
    1) Kupa 4 Nisan - 10 Nisan tarihleri arasında açılır, 1 hafta sürer.
    2. Katılım Kuralları
    1) [Arena] - [Sığınak Savaşı] sekmesine [Kupa Modu] eklendi.
    2) Pazartesi sabah 5:00’dan Cuma gece 24:00’a kadar olan süre takım oluşturma süresidir. Maceracılar kupa takımı oluşturmalı veya kupa takımına katılmalıdır. 12 kişiyi tamamlayan ve tüm üyeleri onayla butonuna dokunduktan sonra grup lideri takımlar şeklinde kayıt yapabilir.
    3) Kayıt süresi Cuma sabah 5:00’dan Cuma gece 24:00’a kadar olan süredir. Kaydolan takımlar, takımdaki 12 Maceracının bir önceki sezonda 6V6 Grup Eşleştirme toplam puanlarına göre sıralanır, listedeki ilk 32 takım resmen yarışmaya katılabilir.
    4) Kayıt süresi bittikten sonra yarışmaya katılan takımların 66’lık puanlarına göre eşleştirmeler onaylanacaktır. Eşleştirme kuralları:
    * 66 puanlık sıralamaya göre ilk 1/4 çekirdek grup olacaktır (Örneğin 32 takımdan 8 takım seçilecektir).
    * Çekirdek takımlar arasından ilk 4 ve son 4 rastgele farklı gruplara ayrılacaktır.
    * Kalan takımlar rastgele eşleştirilecektir.
    * Final turunda (8 takım) tüm eşleştirmeler rastgele olacaktır.
    3. Yarışma Süreci Kuralları
    1) Cumartesi akşam 20:00’da ilk tur yarışma başlayacaktır. Yarışmadan 15 dakika önce (19:45 - 20:00) takım liderinin [Eşleştirmeyi Başlat]’a dokunarak yarışmaya katılımı onaylaması gerekmektedir. Belirlenen 15 dakika içinde [Eşleştirmeyi Başlat]’a dokunmayan takımlar yarışmadan vazgeçmiş sayılır.
    2) Mevcut takımda kaydolmamış üye, çevrimdışı olan üye, 7’den az üye olduğu durumlarda eşleştirme başlatılamaz.
    3) Yarışma tek eleme sistemine sahiptir. 32 takım 5 tur yarıştıktan sonra şampiyon belirlenir. Son turda kaybeden takım ikinci, sondan ikinci turda kazanan takım üçüncü olur.
    4) Yarışma modunda Arıtma + 15, Aeisr Anıtı, Lonca Duası vb. ekstra bonuslar yoktur. Ayrıntılı kurallar oyun içinde görüntülenebilir.
    4. Kupa Ödülleri
    1) Kupa Sıralama Ödülleri
    * Şampiyon: [İleri Düzey Antik Harabeler Parçası]*1
    * 2.:[Antik Toz]*500
    * 3.-4.: [Antik Toz]*200
    * 5.-8.: [Antik Toz]*100
    * 9.-16.: [Antik Toz]*50
    * 17.-32.: [Onur Kanıtı]*5000
    * [Antik Toz]: mavi Antik Eser Parçası takasında kullanılır, belirli sayıda toplandıktan sonra [İleri Düzey Antik Harabeler Parçası] takası yapılabilir.
    2) İlk 16 yepyeni Arka Başlık: [Sert Rüzgar] kazanır.
    ========İçerik Optimizasyonu========
    1. Lonca binası yükseltildi ve optimize edildi.
    * Bağış materyalleri arasındaki başlık çizimi ve birleştirilen başlıklar kaldırıldı.
    * 1 ve 2 numaralı konum MVP materyali, 3 numaralı konum normal materyal olarak değiştirildi.
    2. Harita bakış açısı seçimleri optimize edildi.
    * [Oracle Zindanı] ve [Lonca Savaşı] sabit bakış açıları tam ekran bakış açısını destekleyecek şekilde optimize edildi.
    * Bazı haritalar 3D bakıl açısını destekleyecek. Maceracılar ana arayüzün sol alt köşesindeki bakış açısı özelliğinden bakış açısını değiştirebilir.
    3. Işınlanma bölgesi ayarlandı: [Izlude Adası] ile ilgili haritalar [Prontera] bölgesinden çıkarıldı.
    4. Beceri tanımları optimize edildi, hasar türü gösterimi eklendi: Fiziksel, Büyü, HP Kaybı.
    "5. Kanal Birleşimi Sonrası Canavarlardan Düşürülen Ödül Ayarlaması
    * Bazı alan haritaları ve açılan ekstra alan haritalarının zindan haritalarında birleştirmeden sonra offline kaynak takviyesi yapılacaktır.
    -Zindan haritası ve orijinal alan haritası aynı olacaktır: harita görünümü, canavarların belirme konumları, NPC'ler.
    - İçinde zindan bulunan alan haritaları: Tatlı Rüya Alanı, Buzlu Kanal, Coco Canavarı Sahili, Kraliyet Avlanma Alanı, Zihin Avlanma Alanı.
    - Kafra Işınlama Hizmetine zindan haritası eklenmiştir. Örneğin, Zihin Avlanma Alanı'na ekstra [Zihin Avlanma Alanı - Şehir Dışı/Yakın Çevre] ışınlanma butonu eklenmiştir.
    - Farklı sunuculara eklenen zindan sayıları değişiklik göstermektedir. Ayrıntılar için Kafra Işınlama Hizmeti kullanıp zindana girerek göz atabilirsiniz.
    * Kıyamet MVP'den düşürülecek yeni ödüller eklenmiştir.
    - Katılım Ödülü [1 adet mor renkli rastgele MVP malzemesi] yerine [MVP'den düşürülecek 1 adet rastgele ödül] olarak değiştirilmiştir. Bu ödüller malzeme, çizim, ekipman, kart veya antik eser parçası olabilir."
    ========Giderilen Sorunlar========
    1. [Ryuoumaru] becerisi sıfırlandıktan sonra [Ryujinmaru] becerisi aracılığıyla Ryuoumaru çağrılmaya devam etmesi sorunu giderildi.
    2. Tetikçi [Düşmüş Melek] uygularken [Capoeira Yıkımı] kullanıldığı sırada ikinci kez Düşmüş Melek uygulandığında Desperado tetiklenmemesi sorunu giderildi.
    3. Tetikçi [Düşmüş Melek] uyguladığında beliren Beceri B.S. Süresi göstergesindeki sorun giderildi.
    4. Tetikçi [Çapraz Ateş] uyguladığında hareket ederken beceri yönünün değişmesi sorunu giderildi.
    5. Şair Dansçı özelliği yeniden hesaplandığı sırada koro becerisi etkisinin geçersiz olması sorunu giderildi.
    6. Suikastçı Rune Taşı [Ruz Felci] yavaşlatma etkisinin yeni zehirle istiflenmemesi sorunu giderildi.
    7. [Saldırı Emri] becerisi özel efekti ile devam etme süresinin uyuşmaması sorunu giderildi.
    8. Serseri Usturlap [Kaçırma - Ezme] etkisinin kaybolması sorunu giderildi.
    9. Suikastçı sınıfının Çöl Kurdu Arenası’nda diğer Maceracıları yendikten sonraki bonus sorunu giderildi.
    10. [Zümrüt Kalbi]’nin pasif beceri etkisi aldığında etkinleşmemesi sorunu giderildi.
    11. Arena’da düşman takıma girildiğinde karşı takımın oyuncularının evcil hayvanlarında kırmızı liste durumu sorunu giderildi.
    12. Lonca Savaşı’nda Poitata yılan derisi aldıktan sonra hasar azaltmanın etkinleşmemesi sorunu giderildi.
    13. Kıyamet Boss’u belirdiğinde dünya kanalında belirmeyen mesaj bildirimi sorunu giderildi.
    14. Serseri Kaçırma’nın Endres Kulesi 1. kattan Boss katı haritasına uçması sorunu giderildi.
    15. Thanatos Kulesi Zindanı arayüzündeki görüntülenme sorunu giderildi.
    16. Evcil Hayvan gizlendikten sonra harita değiştirildiğinde görüntülenmesi sorunu giderildi.
    17. Kasırga Gemisi elde etme kanalında görüntüleme sorunu giderildi.
    18. Evcil Hayvan Flütçü becerisi [Ağıt]’ın bayıltma etkisinin geçersiz olması sorunu giderildi.
    19. Kamera açısı uzaklaştırıldıktan sonra El Arabası tekerleğinin görüntülenme sorunu giderildi.
    20. MVP Savaşı’nda yenildikten sonra zindanda tekrar dirilememe sorunu giderildi.
    21. [Yelken Modeli] mobilya görüntülenme sorunu giderildi.
    22. Akçaağaç Tüccarı’nda Ninja kılıcı takasının bulunmaması sorunu giderildi.
    23. Şair [Tekrarlanan Doğal Ses] becerisi ses efektinin kapatılamaması sorunu giderildi.
    24. [Güz Sevinci Hediye Kutusu]’nun açıklama metni ile gerçekte kilidi açılan Kozmetik Kontakt Lenslerin adının farklı olması sorunu giderildi.
Working...
X