Announcement

No announcement yet.
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 29 Jul 2021 Patch Notes

    Bakım Zamanı: 29 Temmuz 2021, 07:00 - 11:00 (GMT+2)
    (EU) Sunucuyu bakım nedeniyle 29 Temmuz günü 07:00 - 11:00 GMT+2 saatleri arasında geçici olarak durduracağız. Bakım süresi boyunca oyuna ulaşamayacaksınız.
    ‘========Kutsal Kara Savaşı========
    Kutsal Kara Savaşı [Tournament Mode] Sezon 1 Başlangıç
    1. Turnuva Dönemi
    a. Turnuva 2 - 8 Ağustos tarihleri arasında 1 hafta sürecektir.
    2. Katılım Kuralları
    a. [Tournament Mode], [Arena] - [Holy Ground War] sekme noktasına eklendi.
    b. İşe alım dönemi Pazartesi 05:00 ile Cuma 23:59 saatleri arasındadır. Maceracıların bir takım oluşturması veya 12 turnuva takımından birine katılması gereklidir. Aynı zamanda, takım liderinin takımı olarak yarışan takım olarak kayıt yapmadan önce maceracıların katılımı onaylaması gerekmektedir.
    c. Kayıt dönemi Cuma 05:00 ile 23:59 saatleri arasındadır. Kayıtlı takımlar, her takım üyesinin son Takım Yarışması sezonundaki 6V6 performansından elde ettikleri birleşik puanlara göre sıralanacaktır. En iyi 32 takım Turnuvaya katılmaya hak kazanır.
    d. Kayıt süresi sona erdikten sonra, eşleştirme, katılan takımların 6v6 birleşik bireysel puanlarına göre onaylanacaktır. Eşleştirme kuralları aşağıdaki gibidir:
    * 6v6 puana göre sıralanmış, en iyi 1/4 başlangıç takımları olarak kabul edilir (örneğin, 32 takım varsa, 8 takım başlangıç olarak seçilecektir)
    * Başlangıç takımları arasında en iyi 4 ve en alt 4 takım farklı grupların sol ve sağ yarısına rastgele yerleştirilecektir.
    * Kalan takımlar rastgele eşleştirilir.
    * Final turunda (8 takım), tüm takımlar rastgele eşleştirilir.
    3. Turnuva Kuralları
    1) İlk tur Cumartesi günü 20:00'da başlayacak. 19:45 - 20:00 arasında, maç başlamadan 15 dakika önce, takım lideri katılımı onaylamak için [Start Matchmaking]‘e tıklamalıdır. Bu süre içinde [Start Matchmaking]'ye tıklamayan takım hükmen mağlup sayılacaktır.
    2) Kayıtlı takım listesinde olmayan takım üyeleri olduğunda, takımda çevrimdışı üyeler olduğunda veya takımda 7'den az kişi olduğunda müsabaka yapılamaz.
    3) Turnuva, tek maçlı eleme sistemine göre yapılır. 32 takım arasında 5 tur sonunda bir champion belirlenecektir. Final turunda kaybeden takım ikinci olarak kabul edilirken, sondan bir önceki turda kaybeden takımlar üçüncü sırayı paylaşacaktır.
    4) Arıtma+15, Aesir anıtı, lonca duası ve diğer benzer bonuslar Turnuva modunda devre dışı bırakılacak. Detaylar oyun içinde görüntülenebilir.
    4. Ödüller
    a. Turnuvadan sonra, ilk 16 takım yeni özel beceri efektleri alabilir. İlgili eşyaları kullandıktan sonra, dönüştürme arayüzünden bunlara erişilebilir.
    b. Champion, 2. - 8. ve 9. - 16. sıralar özel başlık ödülleri kazanacaktır
    c. Sezon 1 Başlık Ödülleri:
    - Champion Arka Başlık [Valkyrie'nin Şükrü - Efsane]: Donatılan özellik: Tüm Özellikler +2, Pen. +%5, B.Pen. +%5 Depolanmış Özellikler: Maks HP +90
    - 2. - 8. Sıralar Arka Başlık [Valkyrie'nin Şükrü - Onur]: Donatılan özellik:Tüm Özellikler +2, Otomatik saldırı HSR +%4, Beceri HSR’ı +%4 Depolanmış Özellikler: Maks HP +60
    - 9. - 16. Sıralar Arka Başlık [Valkyrie'nin Şükrü - Korkusuz]: Donatılan özellik:Tüm Özellikler +1, Fiziksel HSR +%4, B. HSR +%4 Depolanmış Özellikler: Maks HP +60
    d. Turnuva Modu Sezon 1, özel beceri efektleri ödülleri:
    - Epiklesis, Gökyüzü Kıran Ejder Yumruğu, Foton Topu, Cehennem Bitkisi, Ölüm Uyanır, İlahi Koruma, Tetra Girdabı, Dünya Alanı, Zehirli Duman, Büyü Tuzağı, Yıldız Okları, Şiddetli Yağmur Fırtınası, Araba Kasırgası, Ton Balığı Partisi
    ’======== İçerik Güncellemesi ========
    1. Etki Alanı-tipi Güçlendirme İyileştirmesi
    - Bir alanı hedefleyen birden fazla beceri kullanmanın (her becerinin belirli bir etki alanı olması ve hedef işlemenin aşırı yüklenmesi nedeniyle) becerinin gecikmesine neden olma durumu iyileştirildi.
    2. GVG Güveli Bölge Güçlendirme
    - Karakterlerin Güvenli Bölgeye girerken vurulmalarını önlemek için GVG'nin Güvenli Bölge Dokunulmazlık Güçlendirmesinin karakterlere uygulanma zamanlaması iyileştirildi
Working...
X