Announcement

No announcement yet.
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2022.4.21 patch notes

    Sevgili Maceracı,
    21 Nisan 04:00 - 11:00 (GMT+6) saatleri arasında bakım nedeniyle hizmet kesintisi yapılacaktır. Bu bakımda oyun içeriği güncellenecek ve bazı sorunlar giderilecektir. Bakım sırasında oyuna giremeyeceksiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bakım bittikten sonra tüm Maceracılara bakım telafisi ödülleri göndereceğiz.
    Bu güncelleştirmenin ayrıntıları aşağıdaki gibidir:
    --------Kayıp Ada Keşfi--------
    Kayıp Ada Keşfi - Epik Ruh Zorluğu Başlat
    1. Epik Ruh zorluğu, Epik Ruh anktik ekipmanını düşürür ve başlık, binek vb. düşürme şansı vardır;
    * [Epik Ruh Askeri Macera Sandığı]: Üç tür pelerin, ayakkabı ve aksesuar vardır. Kullandıktan sonra, ödül olarak Epik Ruh Antik Ekipmanına karşılık gelen üç parçadan birini seçebilirsiniz;
    * [Deniz Damgası - Epik Ruh]: Epik ruhunun parçası olan [Pelerin, Ayakkabılar, Aksesuarlar] epik ruh antik ekipmanlarını değiştirmek için kullanılır;
    * [Dört Deniz Altın Madalyası · Epik Ruhu]: Epik Ruh antik Ekipman Askeri Macera Sandığı ile takas etmek için kullanılır;
    * Epik ruh antik ekipmanı 2 rastgele özellik, ikinci rastgele giriş pelerini, ayakkabılar [PVP'de (GVG) oyuncunun hasar azaltması, maksimum değer %7,5'tir]; aksesuarlar [PVP'de (GVG) oyuncuya verilen maksimum hasar %10'dur];
    2. Epik ruhu zorluğu ve savaşçı zorluğu, ilerlemesine göre ödül paylaşılır.
    * Zindan MVP düşürme ödülü Her maceracı, haftada yalnızca bir Savaşçı veya Epik Ruh zorluğu alabilir;
    * Şanslı Para ödülleri de bu kuralın tadını çıkarır;
    3. Epik Ruh zorluğu için yeni ilk geçiş ödülleri:
    * Bölgesel sunucuda Epik Ruh zorluğunu aşan ilk takım ek ödüller alacak: MVP tarafından düşürülen başlığı veya bineği kesinlikle alacaklar ve aynı zamanda yeni başarıların ve unvanların kilidini açacaklar;
    * Bölgesel sunucuda Epik Ruh zorluğunu aşan ilk lonca takımı (ekibin tüm üyeleri aynı loncadan olanlar) ek ödüller alacak: loncanın tüm üyeleri [Deniz Ruhu Korui]*30 ve [Şanslı Parası]*30; alacaklar
    * Izlude Adası'ndaki [Zafer Anıtı], Zafer Anıtı'nın Epik Ruh zorluğundaki ilk geçiş için yeni bir takım görüntüsü ekledi;
    4. Epik Ruh zorluk mekanizmasının açıklamasını [Gezgin Notları] bölümünde görebilirsiniz;
    5. Epik Ruh zorluk ödüllerini alamayanlar için, 25 Nisan - 28 Nisan arası bakımdan önce Savaşçı Zorluğunu bitiren maceracılar, Epik Ruh zorluğunu açtıktan sonra yine Epik Ruh zorluk ödüllerini (Şanslı Para hakları dahil) alabilirler;
    6. Zorluk seven maceracıların, 25 Nisan'dan 28 Nisan'a kadar bakımdan önce Savaşçı zorluğunu aşmaları ve Şanslı Paraları kullanmaları önerilir;
    --------Sınıf becerisi--------
    1. [Hafif Yük] öğrendikten sonra, [Mekanik Bakım], [Sihirli Makine] durumunda HP iyileştirilemez;
    2. Öncü biriminin [Robot Eğitimine], 3 isteğe bağlı beceri eklendi: [Beyaz Gürültü] Sv.2, [Nötr Parçacık Bariyeri] Sv.1 ve hareketli [Manyetik Alan];
    3. Öncü biriminin Normal Saldırı Menzili 5 metreden 3 metreye ayarlandı;
    4. [Makine Devrimi] Öncü birimi artık arenada kullanıldığında ortadan kaybolmayacak, bunun yerine Öncü birimi 3 saniye boyunca sersemleyecek;
    5. [Foton Topu] vuruş düzeltmesi +%30, bekleme süresi 2 saniyeden 1.5 saniyeye düşürüldü;
    6. [Kendini İmha] becerisi çarpanındaki HP faktörü, 200'lük bir üst sınıra ayarlanmıştır (Mechanic ve Ryujinmaru dahil);
    7. [Ejder Kral Gazabı]'nın bekleme süresi 24 saniyeden 15 saniyeye düşürüldü;
    8. [Çılgın Fırlatma] ve [Karışık İksir Fırlatma], yer dışı büyü etkileri değiştirildi;
    9. [Çılgın Fırlatma] yön verme sırasında fırlatma noktası artık ayarlanabilir;
    10. [Beden Sentezi] Lif'in sentez özelliği "Alınan Bonus İyileş. %3/%6/...%30 artarken "Maks HP %2/%4/...%20" olarak artırıldı;
    11. [Beden Sentezi-İlerleme]'nin "kendi Maks HP sınırı %1/%2/...%5" ve , "kendi nihai hasar azaltması %3/%4/... %7" olarak arttı;
    12. [Güçlü Sürücü]'nün "Düşünce ATK %6/12/...%30" etkisi, "[Düşünce Gücü Kombosu] ve [Ruh Patlaması] hasarı %6/%12/ ...%30" olarak ayarlandı;
    13. [Temel Denge] Düşünce ATK eklendi;
    14. [Kayan Kum Girdabı]'nın Toprak Özelliği Hasar Becerisi çarpanı %270/%300/...%540'tan %300/%350/...%750'ye artırıldı;
    15. [Kum Ejder Yuvarlama]'sının Toprak Özelliği Hasar Becerisi çarpanı %480/%520/...%840'tan %560/620/...%1100'e artırıldı;
    16. [Silahşör - Kanlı haç] hasar formülü "Fiziksel HSR * Beceri Çarpanının Fiziksel Hasarı + B.ATK * Beceri Çarpanının B. HSR"ndan "(Fiziksel ATK + B. ATK) * Becerinin Fiziksel Hasarı olarak değiştirildi";
    17. [Işık Haç] soğuma süresi 6 saniyeden 2,5 saniyeye düşürüldü;
    18. [Gölge Katliamı] 1.5 saniye içinde orijinal çarpan hasarının 2 katına neden olacak şekilde değiştirildi;
    19. [Baldur’un Aryası] yok edilemez olarak ayarlandı;
    20. [Akan Gölge Kalbi - Savun]'ması etkisi "[Akan Gölge Kalbi] kullanıldığında, kendi aldığı hasar %5/10/...%25 azaltılırken "[Akan Gölge Kalbi]'ne ayarlanıp atıldığında veya normal Saldırırken, kişinin aldığı hasar %8/16/...%40 oranında azalır";
    21. [Medcezir Kalkanı] uygulama yöntemi "seçilemez"den "seçilebilir, ancak yine de herhangi bir hasar ve olumsuz etkiden arınmış" olarak ayarlandı;
    22. [Ruh Nefesi] uygulama yöntemi, "seçilemez"den "seçilebilir, herhangi bir hasar ve anormal durumdan arınmış, ancak olumsuz etkilere tabi" olarak ayarlandı, [Ruh Nefesi]'nin etkisi ortadan kaldırılamaz;
    23. [Ruh Nefesi] ek olarak %3/%6/...%15 Hrkt Hızı sağlar;
    24. [Boğma] uygulama yöntemi, "hasar ve debuff alamazdan"den "hasar ve anormal durum alamaz ancak debuff alabiliri" olarak ayarlandı, [Boğma]'nın etkisi ortadan kaldırılamaz;
    25. [Boğma] bekleme süresi 28 saniyeden 24 saniyeye düşürüldü;
    Grup Eşleştirme
    14 Mayıs tarihinde Grup Eşleştirme 11. Sezonu başlayacak
    1. Eşleştirme her Cumartesi 20:00 - 24:00 saatleri arasında gerçekleşecek ve 4 hafta sürecektir. 14 Mayıs - 4 Haziran
    2. Mekanik Düzenlemesi
    Yeni Özellik ‘Zoraki Durum direnci’, [Eden’in Gülüşü], [Sessiz Alan], [Çekiş Anı], [Siyah Delik], [Siyah Delik Tuzağı], [Karanlık Madde Tuzağı], [Ölüm Saldırısı - Sataşma] becerileri tarafından kontrol edilme şansını ve kontrol süresini azaltır.
    * [Gezgin Notları - Macera Rehberi - Anormal Durum Düzeltme Tablosu] Alt kısma zorunlu durum açıklaması eklendi, [Zorunlu Durum Direnci]'ne konu olan becerinin adını görmek için tıklayın;
    3. Yetenek Düzenlemesi
    * [Kaos Kralı] Lv.3 ve Lv.4 özel efekti "Her 5 saniyede bir tüm anormal durumu yok eder", "Zorunlu durum direnci +%40" olarak değiştirildi;
    * [Yaşam Arzusu] Sv.3 ve Sv.4 özel efektler eklendi: her 8 saniyede bir 2 olumsuz etkiyi yok eder;
    * [Doğal Lütuf] Sv.3 ve Sv.4 özel efektler eklendi: B. HSR SP Emme +%10;
    * [Usta Hırsız] Sv.3 ve Sv.4 özel efektler eklendi: bir düşmanı öldürürken maksimum HP'nizin %50'sini yenilersiniz;
    * [Çelik Gövde] efekti "Maks HP +2500/5000/7500/10000", "VIT +10/20/30/40" olarak değiştirildi;
    * [Muhafız] "Bu takım arkadaşının 10 saniye içinde +%20 durum direncini zorlamasını sağla" efekti eklendi;
    4. Grup Eşleştirme avare modunu destekler
    * [Arena] - [Avare Modu]nda [Grup Eşleştirme] Özel oda fonksiyonunu etkinleştirebilir.
    * Oda Sahibi, [oda şifresi] eklenip eklenmeyeceğini ayarlayabilir
    * Oda sahibi, [Tam Güçte Ateş] modunun etkinleştirilip etkinleştirilmeyeceğini ayarlayabilir: ekipman iyileştirme +15, Lonca Duası, Macera El Kılavuzu, Tanrıça Duası ve Yıldız Sarayı'nın hepsinin kilidi açılır;
    Zindan İyileştirmeleri
    1. Yeni ‘Zindan’ Fonksiyonları
    * Ana arayüzün sağ üst köşesindeki [Diğer] fonksiyonunda [Zindan] seçeneği eklendi, gitmek için dokun;
    * Ana zindan giriş yöntemi entegre edildi ve maceracılar zindan arayüzünde zindanla ilgili işlemleri hızlı bir şekilde gerçekleştirebilir;
    * İlgili zindanlar: Endres Kulesi, Niflheim Arafı, Sonsuz Koridor, Kek Savunması, Thanatos Kulesi, Kahin Zindanı, Ponape Müzesi Adası, Kayıp Ada’yı keşfet;
    2. Maceracı, takım olmadan eşleştirmek için herhangi bir zindan seçerse, otomatik olarak bir takım oluşturulacak ve eşleşme durumuna girilecektir.
    3. Zindana girerken tüm ekip üyelerinin çevrimiçi olması ve daveti kabul etmesi gerekir (Thanatos Kulesi hariç)
    4. Tanrıların Evi Zindan Düzenlemesi
    * Base seviyesi, seviye 60 olarak ayarlandı
    * Zindan zorluk isimleri kolaydan kabusa değiştirildi: Macera, Savaşçı, Cehennem, Kabus
    5. Endres Kulesi Düzenlemesi
    * Zindanın zorluk derecesi her 10 katta bir aşamaya ayarlanmıştır. Belirli bir zorluğun son katmanı temizlendikten sonra, 1-10, 91-100 katmanları gibi sonraki zorluk açılır.
    * Haftalık kademe sıfırlama iptal edildi ve bunun yerine her zorluk için ödül sayısı yenilendi.Maceracılar girmek için zorluğu özgürce seçebilir ve ilgili zorluğun ödüllerini alabilir
    * Tüm ödülleri almak için maceracıların keşfetmeye 1. kattan başlamaları önerilir.
    6. Sınırsız Koridor Düzenlemesi
    * Varsayılan haftalık mod değiştirildi, maceracılar her hafta ilk temizliğin onuncu katı için ilgili ödülleri alacaklar
    ------------Para Ödülü Yenileme----------
    1. [Gelişim] kategorisine aksesuarlar eklendi
    * Her hafta belirli bir miktarla sınırlı olarak, premium hediye paketlerinin ilk partisi eklendi;
    * Hediye paketleri 2 Mayıs'ta satışa sunulacak;
    2. 3 çeşit [Ekipman, Rünü, Çıkarma] içerir ve hediye paketleri sırayla satılacaktır, yani her hafta bir yeni bir paket satılacaktır;
    * Tercih edilen Rünü hediye kutusu 30 adet alım limiti ile satış fiyatı 15 Büyük kedi parasınadır. [Işıltılı Rünü Taşları, Işıltılı Rünü Taşları-Yıldız]'dan birini almak için açabilirsin. Her 5 defa açtığınızda, [S-seviyesi Rünü, yıldız rünlerinden biri] kazanılır;
    * En iyi premium hediye kutusu, satış fiyatı 12 Büyük kedi parasıdır, satın alma limiti 40, açtığınızda 3 ila 6 [Işık Kristalini Çıkartma] alabilirsiniz ve her 5 kez açtığınızda bir [Işık Silahı Seç-al Hediye Kutusu]*1 alacaksınız;
    *Premium ekipman hediye kutusu, satış fiyatı 10 Büyük kedi parasınadır, 50 ile sınırlı, [Metal Tanrısı*25, Alüminyum*25, Antik Materyal Seç-al Kutusu*3] alınabilir ve her 5 kez açtığınızda bir [Dört Deniz Altın Madalya]*1 alacaksınız;
    İçerik Güncellemeleri
    1. [Poli Hazine Deposu] sınırlı bir süre için açıldı
    * Satın alma zamanı: 25 Nisan 2022 5:00 - 25 Mayıs 2022 5:00 arasındadır;
    * Alma zamanı: 25 Nisan 05:00 - 8 Haziran 2022 05:00 arasındadır;
    * Etkinlik sırasında, Base seviyesi 12. seviyeye ulaşan maceracılar, [Önerilenler] üzerinden [Poli Hazine Deposu]'na girebilirler;
    * [Poli Hazine Deposu]'nu etkinleştirmek için 6 Büyük kedi parası harcayın ve etkinleştirdikten sonra ödülleri almak için her gün giriş yapın;
    * 1. Gün: Başlık【Tembel Mavi Kedi[1]】*1
    * 2. Gün: Evcil Hayvan【Mini Morroc Canavar Yumurtası】*1
    * 3. Gün: Zaman Daveti*30
    * 4. Gün: Zeny*888,888
    * 5. Gün: Büyük Kedi Fişi Bayram x60
    * 6. Gün: Çevrimdışı Savaş Deneme Kartı - 7 Gün*1
    * 7. Gün: Silah Görünümü Morroc Sihirli Silah Takas Fişi*1
    2. Yedi kraliyet ailesi ana hikaye görevi yeni bir sayfa açıyor
    * Birinci ve ikinci günlerde yedi kraliyet ailesinin gizeminin ana hikaye görevlerini tamamlayan maceracılar, küçük beyaz güvercinin çağrısını tekrar alacak ve araştırma yolculuğunuza devam etmek için Prontera Sarayı'na gidecekler
    * Duruşma başlamak üzere ama dava giderek karmaşıklaşıyor. Katil Alice mi yoksa başka biri mi... Gizem nihayet bu gün ortaya çıkacak!
    3. Avlanma alanlarında yeni aile araştırması
    * Avlanma alanı [Kılıç Anıtı] sisteminde Wigner Ailesi ve Regan Frege ailesinin hikayesi açıldı;
    * [Yeniden Beliren Görkem] başarısının kilidini açmak için [Kılıç Anıtı] sistemindeki tüm ailelerin hikayelerini tamamlayın, arka dekorasyonu [Yedi Kraliyet Ailesinin Parıltısı] almak için bu başarıyı aydınlatın ve [Kılıç Anıtını Onar II] görevini alacaksınız;
    4. Eklenen koleksiyonluk ve arayış görevleri
    * Base seviyesi 150'ye ulaşan maceracılar, Prontera Sarayı'nda özgürce keşif yapabilir, hazineler toplayabilir ve başlığı [Kraliçe Tacı] ve [Onur Hatıra Parası] almak için Gül Tiyatrosu Aşamasında senarist ile konuşarak görevi tamamlayabilir;
    * Base seviyesi 150'ye ulaşan Maceracılar, Prontera Sarayı'nı özgürce keşfedebilir ve [Onur Hatıra Parası] almak için gizli duygusal hayaleti [Parıltı]ı bulabilir;
    * [Onur Hatıra Parası] Aksesuar değişimi için kullanılır;
    5. Sınıf giyisisi illüzyon destekleri
    * Bağlantılı sınıflar dışında maceracılar bu sınıfın farklı aşamalarındaki sınıf giyisilerini özgürce deneyebilirler.
    * Yeni bir sınıf kilidini açarken ilgili sınıf giyisisi otomatik olarak alınır
    * Bu işlev etkinleştirildikten sonra, giriş yapıldığında kilidi açılmış sınıfların giyisileri verilecektir.
    * 3 tur Sınıf Giyisisi için renk değişimi geçici olarak desteklenmemektedir ve Kafra Çalışanı onu en kısa zamanda düzeltmek için çok çalışmaktadır, anlayışınız için teşekkürler.
    6. Bazı özel efektlerin görüntülenmesini iyileştirildi.
    * Işık Bariyeri, Karanlık Bariyer, Tuna Partisi, Tuna Balığı, Sessizlik, Işık Avcılığı, Tanrı'nın Zorlaması, Kutsal Işık Koğuşu
    *Acı Biber Bombası, Kar Fırtınası, Don Yeteneği, Gök Gürültüsü Yankılanması, Gölge Dalgası
    7. Kral Poli'de gelişmiş özelleştirme için [Deniz Çiçeği ★ Kartı] [Minus ★ Kartı] [Zayıf Kukla ★ Kartı] eklendi;
    8. [Fantezi Oluşturucu Bayramı] başlığının üretim ayarlanması ve iyileştirmeler
    * Büyüleyici Transferi Destekler
    * Onarımlar için [kaba takım parçalarının] kullanımını destekler;
    9. Grup alımı iyileştirmesi
    * Sınıf konumlandırma kuralları eklendi
    - Sınıf işlev sistemi ayarlandı ve ekipteki maceracıların konumu üç türe ayrıldı: [koruma, çıkış ve destek].
    - Her sınıf, kendi özelliklerine göre takımda oynadığı işlevi seçici bir şekilde belirleyebilecek;
    - Avatar çerçevesi ekip arayüzünden kaldırılır ve arka plan modeli tıklanarak avatar fonksiyonu tetiklenir ve ekipte yeni ekip üyelerinin işlevleri görüntülenir;
    *Zindan Arayıcı İyileştirildi.
    - Maceracıların katılmak istedikleri hedef takımı hızla bulmalarını kolaylaştırmak için takım hedeflerini [günlük, haftalık, PVP, özel] olarak sınıflandırıldı;
    - Takım çıkarken kaptan takımında yer almak istediği fonksiyonel gereksinimleri belirleyebilir.Kurulum tamamlandıktan sonra sadece fonksiyonel konumlandırmayı sağlayan meslekler pozisyona başvurabilir;
    - Maceracılar zindan bulucu arayüzü aracılığıyla bir takıma başvurduklarında, almak istedikleri rolü belirlemeleri gerekir (ekip aktif olarak üye davet ettiğinde, sohbet kanalları, arkadaşlar vb. aracılığıyla ekibe katılmak için başvurduğunda, buna gerek yoktur). bir rol seçin ve rol için gerekli olmayacaktır. sınır);
    - Serbest bırakma sürecindeki ekip üyeleri alındığında, gönderi bırakma durumu otomatik olarak serbest bırakılacak;
    - Her sürüm 30 dakika sürecektir, 30 dakikadan fazla olması durumunda gönderi durumu otomatik olarak iptal edilecektir;
    * [Takıma Alım] kanalı eklendi
    - Sohbete tüm alım bilgilerini gösterecek olan [Takıma Alım] kanalı eklendi;
    - Tek tıklamayla takım ayrıntılarını yayınlayacak ve sohbet çubuğunda [Takıma Alım] kanalına gönderecek;
    - Takım üyeleri takım değiştirmek için başvurabilir ve takım lideri takım üyelerinin pozisyonlarını ayarlayabilir;
    10. Antik Eser ile ilgili işlevleri istediğiniz zaman etkinleştirmek için sırt çantasına [Antik Eser] düğmesi eklendi.
    *Fonksiyon Şunları içerir: Kalıntı Dükkanı, Birleştirme, Yenileme, Ayırma, Değiştirme;
    * Yenileme yaparken tüm yenileme değerleri düşerse bu işlem otomatik olarak iptal edilip kaydedilecektir;
    * Yenileme yapılırken, donatılmış kalıntılar doğrudan yenilenir ve çıkarıldıktan sonra tekrar yenilenmesi gerekmez;
    11. Çift Aksiyon iyileştirmesi
    * Yeni Eklenen Çift Aksiyon - Alkış;
    * Çift aksiyon kullanırken cinsiyet kısıtlaması kaldırıldı;
    * Ekip oluşturmadan ekip arkadaşlarına veya yakındaki kişilere çift eylem davetleri gönderme desteği veya hazır durumuna girmek için eylem menüsünde aktif olarak çift eylemi seçebilir ve diğer maceracıların çift eylemi gerçekleştirmek için etkileşim düğmesine tıklamasını bekleyebilirsiniz;
    12. Sığınak Savaşı'ndaki Morroc ile ilgili kuralların açıklaması güncellendi;
    13. Force Blader ustasının başlangıç ​​becerisi [Uçurum Sözleşmesi] anahtar kontrolü ekledi;
    14. Evdeki bahis ayarlarına bahis türü için yeni bir seçenek eklendi.Bahis özelliğini değiştirmek için [Sıradan Canavar, Mini/MVP]'yi seçebilirsiniz;
    15. Eşya sentez işlevi optimize edildi ve sentez sayısı artık serbestçe seçilebilir;
    Giderilen Sorunlar
    1. [Rüzgar Direnci Kartı, Toprak Direnci Kartı, Su Direnci Kartı ve Ateş Direnci Kartı]'ın yansıyan hasarının bazı beceriler üzerinde etkili olmaması sorunu düzeltildi.
    2. Küçük kurtarıcının normal saldırısının [Baphomet Kartı] sıçrama efektini tetikleyememesi sorunu düzeltildi.
    3. Bazı büyü beceri saldırılarının [Yggdrasil Kartı Tohumu] etkisini tetikleyememe sorunu düzeltildi.
    4. [Yeni Krallık] kostümü beklemedeyken ağız ve yüz süslemelerinin anormal şekilde görüntülenmesi sorununu düzeltin
    5. [Aksi Yönetici] Görevinde yedi renkli çimlere dokunulamama olasılığı nedeniyle görevin devam ettirilememesi sorunu düzeltildi.
    6. Kart edinme yönteminde [Kral Poli]'nin yol bulma konumunun yanlış olması sorunu düzeltildi.
    7. Nişancının [Düşmüş Melek] becerisinin bırakma menzilinin eksik olması sorunu düzeltildi.
    8. [İlgili Dişi Ayı] giyildikten sonra kamera açısının anormal olması sorununu düzeltin
    9. Evcil Hayvanın sahibini diriltememesi sorunu düzeltildi
    10. Bazı Takviyelerin PVP haritalarında etkili olmaması ancak yine de simgenin görüntülenmesi sorunu düzeltildi.
    11. [Gizemli Dilek Ağacı] etkinliği tamamlandıktan sonra görev kılavuzunun hala görüntülenmesi sorununu düzeltin
    12. Macera Kılavuzundaki bazı [A-seviye maceracı gerekli] macera becerilerinin görüntülenmesi sorunu düzeltildi
    13. [Resimli Kitap: Dört Mevsim]'i paylaşırken ve kapatırken takılma sorunu düzeltildi
    14. Hollgrehenn’ın Arıtma Çekiç etkisinin tetiklenmesinden sonra kendisinin ve takım arkadaşlarının ekipmanlarının yok olması sorunu düzeltildi.
    15. Takas oturumu kapattıktan sonra çıkış yapma sorunu düzeltildi ve gönderen kotası donduruldu ve veren bunu kabul etmeyi reddettikten sonra kaldırılamaz
    16. Çift aksiyon hazır durumuna girdikten sonra bile haritanın iptal edilememesi sorununu düzeltildi
    17. Ölen kişinin [Bayan Tani] olarak adlandırılması ancak MVP panosunda Bayan Tani'nin ölen kişinin durumunu göstermemesi sorunu düzeltildi.
    18. Zihin Avlama Alanındaki [Değirmenci]'nin yanlış tanımı düzeltildi
    19. Etkinlik görevinde [eğitim değil sınav] "Tekrar düşün" seçeneğine tıkladıktan sonra görevin devam edememe sorunu düzeltildi.
    20. Bozuk Para Kesesine eklenen eşyaların tercih işaretini otomatik olarak iptal etmemesi ve satılamaması sorunu düzeltildi.
    21. Lonca sohbet arayüzünde geri dönen maceracının bulunduğu dünya çizgisinin yanlış görüntülenmesi sorununu düzeltildi.
    22. [Fırtına] serisinin binek modelinin renginin yanlış görüntülenmesi sorunu düzeltildi.
    23. Yolculuk Devam Ediyor etkinliğindeki zindan adı hatası düzeltildi.
    24. Şeytan Mürekkep Balığı Kartı'nın [Gizlilik] becerisini kullanırken bazı saldırgan yönlendirme becerilerinin görünmemesi sorunu düzeltildi.
    25. [Uçan Ateş Kayan Yıldız Rünü]'nün, Kyrie Eleison Hedefine bırakıldığında Ateş Yağmuru Yıldız Rününün Güçlendirme Dağıtma etkisini tetiklemesi sorunu düzeltildi.
    26. 2 [Şeytani Oyuncak Bebek Kartı] kuşanıldığında yalnızca 1 [Fiziksel ATK +15] etkisinin tetiklenmesi sorunu düzeltildi.
    27. [Bayan Tanee Kartı] resminin hatalı görüntülenmesi düzeltildi
    28. Okülist sınıfının cinsiyet değişim sorunu düzeltildi.
    29. Takasda [Ruhlar Isırığı] arama adının yanlış olması sorunu düzeltildi.
    30. Bazı maceracıların sınıfları değiştirdikten sonra [Uçan Kanatları] kullanamaması sorunu düzeltildi.
    31. Taht Odası [İçgörü] becerisini kullanma olasılığının geçersiz olması ve görevin devam edememesine neden olan sorun düzeltildi.
    32. Lonca arayüzünün İnanç sekmesindeki Yıldızlar Salonuna giden yolun geçersiz olması sorunu düzeltildi.
    33. Ariel'in Cryptura Akademisi haritasındaki maceracıları iyileştirmemesi sorunu düzeltildi.
    34. [Evcil Hayvan El Kitabı, Macera El Kitabı] işlevini kullanırken iPad cihazının donması sorununu düzeltildi.
    35. "Gizemli Heykel" görevinin 3 Asil Çerçeveyi yenememe sorunu düzeltildi.
    36. [Shinra Yanan Lotus Devriye Arabası]'nın anormal görüntülenmesi sorununu düzeltin
    37. Zindandaki [Niflheim Arafı]'nın [-İleri düzey Antik Harabeler Parçası] damlasını göstermesi sorunu düzeltildi;
    38. Bazı ekipmanların büuü özelliğinin [MaxSp] yüzdesinin üst sınırı aşması sorunu düzeltildi. Onarımdan sonra, Özellik %5 üst sınır oldu;
    39. Simyanın [Asma Araf Rünü] [Cehennem Bitkisi] Saldırı Menzili artırmaması sorunu düzeltildi.
    40. Force Blader ustası [Ölüm Kravatı] becerisinin, [Ölüm Hapishanesi•Kafes Yıldızı] rününü etkinleştirdikten sonra düşman top kullanan karakterin yer değiştirme becerisini iptal edebilmesi sorunu düzeltildi. Onarımdan sonra, maceracı bekleme süresi gösterimi normale döndü.
    41. Zindan haritasındaki takım arkadaşları yenildikten sonra mini haritada yenilgi işaretinin görüntülenmemesi sorunu düzeltildi.
    42. [Yemin Kolyesi]'nin HP özelliğindeki anormal artış sorunu düzeltildi;
    43. Macera seviyesi yükseltildikten sonra deacon arayüzündeki kırmızı nokta isteminin ortadan kaldırılamaması sorununu düzeltildi.
    44. MVP sistem çubuğundaki iyileşmenin anormal şekilde görüntülenmesi sorununu düzeltildi
    45. Uçurum Şövalyeleri Çarpışma Becerisinin maceracıyı geri püskürtememe sorunu düzeltildi.
    46. ​​​​Takasda [Tanee] aranırken [Tanee Muz Botu] görünmeme sorunu düzeltildi.
    47. Takip durumunda sınıf değiştirmek için [Ymir Defteri] kullanılırken silah rünü değiştirmenin başarısız olması sorunu düzeltildi;
    48. Kullanım için geçici olarak kapatılan ve sonrasında aynı şekilde açılmayan bazı çift aksiyonların anormal görüntülenmesi sorunu düzeltildi;
    49. [Derin Deniz Canavarı] bineğinin büyüleyici arayüze konulamaması sorununu düzeltidi;
Working...
X