Announcement

No announcement yet.
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2022.5.24 Patch Notes

    Sevgili maceracılar,
    24 Mayıs 4:00-11:00 (GMT + 2) saatleri arasında sunucu askıya alınıp bakım yapılacaktır,bu bakım bazı oyun içeriğini güncelleyecek ve bazı sorunları giderecektir.Bakım sırasında oyuna girilemeyecek,iş birliğiniz ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
    Bakım bittikten sonra, tüm maceracılara bakım tazminatı vereceğiz.

    Bu güncelleştirmenin ayrıntıları aşağıdaki gibidir:
    1. [Işıklı Dilek Makinesi] İçerik güncellemesi
    * Bu dönem dilek makinesi 10 Haziran 5:00 ile 10 Ağustos 5:00 arasında sınırlı bir sürede [Kart Gashapon Makinesi]'in yanında görünecektir;
    * Kilidi açılmamış başlık, Kostüm vb. Ödüller çekilebilir!
    3. Çekiliş kuralları
    1) [Işıklı Dilek Makinesi] 'de, [Macera El Kitabı] 'ndaki kilidi açılmamış başlık, kostüm ( Dilek Makinesi'nde çekiliş başlıkların listesini görüntüleyebilirsiniz) ve özel eşya [Birleşme Kanıtı] çekilebilir;
    * Seri başlık / kostümlerin içerisinden herhangi birini elde edildikten sonra, bu seri başlık /kostüm [Işıklı Dilek Makinesi] 'nden çekilemeyecektir;
    * [Birleşme Kanıtı] ile [Işıklı Dilek Makinesi] 'nin tüm ürünlerini satın alınabilir;
    2) [Işıklı Dilek Makinesi]'nde , başlık /kostümün kalitesine göre birden fazla gruba ayrılacaktır. Herhangi bir grubun tüm ürünleri elde edildikten sonra, [Birleşme Kanıtı] kazanma olasılığı artar;
    4. [Işıklı Dilek Makinesi] Gelecekte güncellenmeye devam edecek başlık / kostümleri pek yakında!

    Lonca Savaşı Düzenlemeleri
    1. Lonca savaşı kapsamlı bir revizyonla geliyor, macera Loncası [Şeref Kalesi] adlı savaş alanında yarışacak.
    * 26 Mayıs ve 2 Haziran'da eğlence modu açılacaktır, tüm maceracıların deneyimlemesi için sunulacak;
    * 9 Haziran'da ilk sezon yarışmalar başlayacak, maceracılar lütfen aktif olarak savaşa hazırlanın;
    * Bakımdan sonra tüm GVG şehirlerinin işgal durumu sıfırlanacaktır;
    2. GVG'de sezon modu açıldı
    * Her 3 ayda bir tam sezon sayılmaktadır, ilk sezon 9 Haziran'da başlıyor;
    * Her sezonun ilk 10 haftası şehrin işgal dönemidir,sonraki 3 hafta yarışma dinlenme dönemidir
    * Sezon dönemi: Şehri işgal ettiğinde ödüller kazanır,ve karşılık gelen lonca puanlarını da kazanır
    Yarışma dinlenme dönemi:GVG sürekli açık olacak ve düzenli ödüller kazanabilir,ancak sezon puanları artık değişmez
    * Sezon her 3 ayın ilk haftasının çarşamba günü saat 5'te başlar, sezon bitiş zamanı ise 10. haftasının pazar gecesi saat 24'te
    * Sezon bittiğinde tüm şehirler boşaltılacak, boş hale gelecektir.
    * Sezon bittiğinde loncanın mevcut puan sıralamasına göre karşılık gelen ödüller verilecektir
    * Ayrıntılı kurallar oyunda görülebilir
    3. Lonca cephesi
    * Sezon başında sunucu bazı dünya cephelerini rastgele bir lonca cephesinde birleştirilecek.
    * Bir lonca cephesindeki tüm loncalar, bu lonca cephesinin şehri ortak olarak kapışacak
    * Lonca cephesi bilgileri [Lonca Bilgisi] - [Lonca Savaşı durumu] bölümünde görüntülenebilir.
    * Son zirve katılımcı sayısına göre rastgele kombinasyon yapılacak, her lonca cephesindeki zirve katılımcı sayısının yakın olacağını garanti eder
    4. Şehir dağılımı
    * Her lonca cephesinin 4 alanı vardır,her alan 3 şehir vardır, toplam 12 şehir içermektedir
    * Her alanındaki şehir üç boyuta ayrılmıştır: büyük, orta ve küçük,isme göre karşılıklı geliyor: büyük, orta, küçük
    * Her lonca 1 şehre kadar işgal edebilir
    Prontera Güney Kapısı: Bakiraine Büyük, Orta,küçük
    Goblin Ormanı: Horolith Büyük, Orta,Küçük
    Güney Payon: Greenwood Gölü, Büyük, Orta ve Küçük
    Kuzey Prontera: Luina Büyük, Orta ve Küçük
    * Herhangi bir şehri işgal edildiği takdirde pazar günkü zirve maça katılabilcek
    5. Katılım Şekli
    * Açılış saati: her hafta 21:00-21:30 arası
    * Lonca savaşı sırasında,tüm maceracılar herhangi bir şehre girerek saldırabilir
    * Lonca başkanı ve lonca başkan yardımcısı [Lonca Asistan] aracılığıyla mevcut şehri terk edebilir.
    * Lonca sıralama kuralları
    - Büyük şehri işgali -10 puan (her seferinde sürekli olarak işgal ettiğinide +5 puan, üst sınır 30 puandır)
    - Orta büyüklüğünde olan şehri işgali -8 puan (her seferinde sürekli olarak işgal ettiğinde +4 puan, üst sınır 20 puandır)
    - Küçük şehri işgali -6 puan (her seferinde sürekli olarak işgal ettiğinde +3 puan, üst sınır 15 puandır)
    -Lonca kalesinin hazine sandığını kapışması (büyük: 3 puan, orta: 2 puan, küçük: 1 puan)
    -Lonca kalesinin hazine sandığını savunması (büyük: 3 puan, orta: 2 puan, küçük: 1 puan)
    -Son olarak, bir sezondaki (10 GVG) tüm performanslara göre puanlanır, ve sıralanır
    Eğer lonca puanı aynıysa,saldırma puanları karşılanacak,eğer saldırma puanı aynıysa, bu saldırma puanına ilk ulaşan lonca ilk sırada yer alır.
    6. Harita kuralları
    * GVG savaş alanına giriş
    Vahşi doğa haritasında -3 giriş açılacak,farklı büyüklüğündeki lonca savaşlarına karşılık gelir,ışınlanma dizisine girildiğinde, hazırlık kampına girilmiş olacak.
    Loncada içerisinde sadece bir lonca savaş girişi vardır,kendi tarafının işgal ettiği şehrin hazırlık kampına karşılık gelir
    * Hazırlık kampı
    Tüm GVG'ye katılan maceracılar Vahşi doğa haritasından GVG'ye girerken ilk önce hazırlık kampına gireceklerdir
    1 savınmacı tarafın özel ışınlanma dizi kapı içerir,savunucu tarafına ışınlanabilir
    2 genel ışınlanma dizi kapısı içerir, GVG savaş alanına ışınlanabilir
    Müzik Elf, Kara Kedi kafe, Hollgrehenn, Arkadaş Kedi dahil
    * Güvenli alan
    Saldırıcı girişi güvenli alanıdır,güvenli alanında maceracı yenilmez durumdadır (güvenli alanın içersinde bulunan güvenli alanın dışındaki maceracıya yine saldırabilir)
    Savunmacı girişinde güvenli alanı yoktur,lonca içersinden ışınlanma dizisi ile doğrudan girilir
    Savunmacı tarafı savaş alanına önceden girebilir,saldırıcı başladıktan sonra savaş alanına girebilir
    * Kale ve Emperyum
    lonca bazında,sadece kapışma yoluyla işgal edilebilecek alanlar,sadece başlangıç durumdaki kale işgal edilebilir;
    Savaş alanı büyüklüğüne göre dış daire (Emperyum * 3), orta daire (Emperyum * 3), iç daire (Emperyum * 2) ve kale Emperyum ayrılmıştır, her kale bir Emperyum içerir.
    Her lonca en fazla 5 adet Emperyum ele geçirebilir (saldırma ödüllerin üst sınırı),savunma 8 adet Emperyum (savunma ödüllerinin üst sınırı), toplamda 13 adet
    Orta daire ve iç daire kaleleri savunmacıdan başka bir lonca tarafından işgal edilmediğinde,kalenin Emperyum yenilmez durumdadır
    Tüm kaleler sadece diriliş işlevi sağlayabilir,ve diriliş noktası saldırılamaz,maceracı yenildikten sonra en yakın kalede yeniden dirilecek
    İlk Kaleyi ele geçiren ve 3 dakika boyunca işgal eden saldırıcı tarafı,eğer saldırma ödüllerini hepsini almadığı ise,bu kalenin kristalini başarıyla kapmış olacak, Emperyum kaybolacak
    Lonca savaşının başında,tüm kaleler savunmacı tarafına aittir. Eğer mevcut şehir boş bir şehir ise,kale herhangi bir loncaya ait değildir
    Lonca savaşının sonunda,eğer Emperyum hala var ise, Emperyumun ödülü savunmacı tarafına ait olacak
    İşgal kuralları: Temel durumunda olan kalesinde,mevcut kalede en fazla kişi sayısına sahip olan lonca, bu kalenin işgal ilerleme çubuğunu artıracaktır,saniyede %10 artış olacak,en fazla kişi sayısına sahip olmadığında,saniyede %10 azalacak,ilerleme çubuğu %100'e ulaştığında kaleyi işgal etmiş olacak;
    İşgal altındaki kaleler,sadece mevcut loncanın işgal ilerleme çubuğu 0'a düştüğünde,kale işgal edilmemiş durumuna dönüşecek
    İşgal ilerleme çubuğunun rengi 2 türe ayrılır:mavi kendi loncandır,kırmızı düşman loncasıdır,loncası olmayan maceracılar sayılmayacak;
    Yalnızca lonca cephesi mevcut lonca savaş cephesinin lonca üyeleri ait ise,[Emperyum] 'una HSR verebilir,ve kaleyi işgal edilebilir.
    * [Emperyum]u kıran lonca (son vuruşla hesaplanır),geçici olarak şehri işgal eder,savunmacı tarafına geçer
    * Saldırıcı ve savunmacı tarafları yer değiştirdiğinde,60 saniyelik bir soğuma süresi var,bu süre zarfında saldırıcı tarafızindana giremez
    * Diriliş ve kovulma
    İki ölüm arasındaki aralık 15 saniyeden az olduğunda,diriliş soğutma süresi 5 saniye artacak,15 saniye içinde ölmediği ise, dirilişin soğutma süresi sıfırlanır;
    -Zorla kovulma:Maceracı ölüm halindeyken,savunmacı tarafı 15 saniye ve saldırıcı 15 saniye sonra,zorla kayıtlı noktasına geri ışınlananır;
    7. Hedefler ve ödüller
    * 4.seviye silah artefakt malzemesi ödülleri yeni eklendi
    GVG bittikten sonra,şehri işgal eden loncalar, Artefakt malzeme ödülleri kazanır,4. seviye silah Artefakt yapılmasında kullanılır
    * Artefakt malzeme Takas Para ödülleri yeni eklendi
    -GVG'de küçük muhteşem metali kaptıktan sonra lonca Artefakt malzeme takas parası kazanır,başkan Dikilitaş Artefaktı yapı yönetim ofisinde [malzeme satın alma] seçerek artefakt malzemeleriye takas yapılır
    Şehri işgal eden loncalar [Kale / Lonca Sandığı ] 'nda Büyük Kedi Parasıyla [Muhteşem Sandığı] satın alabilir
    * Sezon ekipmanı yeni eklendi
    GVG'ye katılan ve kişisel görevleri tamamlayan maceracılar [Savaş Altın Paraları] ödülleri kazanır,sezon ekipmanlarıyla takas yapılabilir
    Sezonluk ekipmanlar lonca yapı yönetim ofisi [İnanılmaz Otomat Makinesi] 'nde satın alınabilir
    Sezon ekipmanı sadece kiralanır, Savaş Altın Paraları da geri dönüştürülecektir
    Sezon ekipman arıtma yapılamaz,büyüleme ve yükseltme yapılabilir, büyüleme aktarılamaz,yükseltme geri yüklenemez,yükseltme sırasında otomatik olarak ekipmanı yükseltilir ve arıtma seviyesi artırılacaktır.
    Bu tür ekipmanlar sadece GVG ve zirve GVG haritalarında etkili olabilir
    * Binek ganimeti yeni eklendi
    GVG'de büyük şehir işgal eden loncasının tüm üyeleri GVG'nin sonunda [zaman sınırlı binek] ödülü kazanır
    Zaman sınırı 7 gün,istenilen herhangi bir zaman mail yoluyla alınır,bir sonraki lonca savaşının sonunda kaybolacak
    Zaman sınırlı binek depolanmaz, kilidi da açılamaz
    * Sezon ödülleri yeni eklendi
    Kupa: Sezon sonunda, lonca puan sıralamasına göre birinci loncanın tüm üyelerine [kupa] ödülleri verilecektir
    Binek: Sezon sonunda, lonca puan sıralamasına göre [cephe sayısı + 1] en fazla olan loncanın tüm üyelerine [Binek] ödülleri verilecektir
    Yeni üyelerin bir hafta loncaya katılım sağladıktan sonra ancak sezon ödülleri alablecekler
    * Şehrin işgaline katılanlar ve işgal edenler [Onur Kanıtı] alacaktır.
    -[Kutsal Nimet] seviyesini [Onur Kanıtı] yükseltebilir, maceracının temel özelliklerini yükseltebilir;
    [Onur Kanıtı] Yeni sarf malzemeleriyle takas yapılır
    8. Lonca düzeltmeler
    * Büyük Kedi Parası ile satın alınabilecek Muhteşem Sandıklarının sayısının üst sınırını artırın
    * Sabit sandıklardan ilgili alanındaki artefakt takas parçalar çıkar,sabit artefakt parçalar değil.
    * Rastgele sandığının içeriği, muhteşem sandığının rastgele sandığının içeriği ile aynı olacaktır
    * Lonca Valkyrie'nin yetiştirme fonksiyonu [Kutsal Nimet] yeni eklendi
    [Renkli Kristal Cips] tüketerek Kutsal nimetin her boylamlarını yükseltilir, maceracı özelliklerini yükseltilir.
    Renkli Kristal Cipsi [İnanılmaz Otomat Makinesi]'nde [Onur Kanıtı] ile satın alınabilir;

    Sığınak Savaşı
    Sığınak Savaşı [Sezon Modu] 5.Sezon açılıyor
    * 【Arena】 - 【Sığınak Savaşı 】Sezon Modu açılıyor,Lv. 100 ve üzeri 12 kişilik bir takım oluşturduktan sonra,takım lideri eşleştirme gerçekleştirebilir,eğer takım üye sayısı yetersiz ise,sistem diğer oyuncularla rastgele eşleştirerek 12 kişilik tam bir takım oluşturur.
    "* Sığınak Savaşı'nın 6. sezonu 18 Haziran'da açılıyor,3 hafta sürer,
    her cumartesi 20:00-24:00 saatleri arasında sezon eşleştirmesi yapılabilir"
    [Sığınak Savaşı] S5 Sezon kupasını açıyor
    1. Kupa zamanı
    1) Kupa 4 Temmuz - 9 Temmuz tarihleri arasında açılıyor, 1 hafta sürer;
    2. Katılım kuralları
    1) [Arena] - [Sığınak Savaşı] sayfasına [Kupa Modu] eklendi;
    2) Pazartesi sabahı 5:00 - Cuma gecesi 24:00 arası takım kurma zamanıdır,maceracılar kupa takımı oluşturmalı / katılmalı 12 kişilik bir takım oluşturduktan ve tüm üyeler onayı tıkladıktan sonra, takım lideri takım bazında başvuracak;
    3) Başvuru zamanı Cuma günü 5: 00 ile Cuma günü 24: 00 arasındadır,Başvuru yapılmış takımlar takım içerisindeki 12 maceracının bir önceki sezonun 6V6 Grup Eşleştirmenin puanların toplamına göre sıralanacak,En iyi 32 takım resmi yarışmalara katılabilir
    4) Başvuru süresi bittikten sonra, katılan takımların 66 puanlarına göre maçı eşleştirir ve onaylanır. Eşleştirme kuralları aşağıdaki gibidir;
    *66 puanlarına göre sıralanacak, ilk 1/4'ü tohum takımı olarak kabul edilir (örneğin 32 takım, 8 takım seçilecektir)
    * Tohum takımlarda, ilk 4 ve son 4 rastgele farklı grupların sol ve sağ yarısına yerleştirilecektir.
    * Kalan takımlar rastgele eşleştirilecek
    * Son turdaki (8 takım) tümü rastgele eşletirme olacak
    3. Programı kuralları
    1) Cumartesi günü saat 20'de yarışmanın ilk turu başlayacaktır, yarışmadan 15 dakika önce (19:45-20), takım lideri [Eşleş Başlat] düğmesine tıklayarak katılımı onaylamak gerekir, belirtilen 15 dakika içinde [Eşleş Başlat] düğmesinetıklamayan takımlar oyunu terk etmiş sayılır
    2) Takımda başvuru yapmayan takım üyeleri olduğunda, takımda çevrimdışı üyeler olduğunda ve takımdaki kişi sayısı 7'den az olduğunda eşleştirme yapılamaz
    3) Rekabet tek eleme turnuvasıdır, 32 takım,5 tur yarışmadan sonra final şampiyon belir olur,son tur yarışma kaybeden ikinci olur,sondan 2. tur yarışma kaybedenleri birlikte üçüncü olur
    4) Kupa modunda Arıtmasız+15 , Aeisr Anıtı, Lonca Duası vb. ekstra bonus kazanır,ayrıntılı kurallar oyunda görülebilir
    4. Kupa ödülleri
    1) Kupa sıralama ödülleri:
    * Champion: [Ultimate Ancient Relic Shards] x1
    * 2nd Place: [Ancient Dust] x500
    * 3rd-4th Place: [Ancient Dust] x200
    * 5th-8th Place: [Ancient Dust] x100
    * 9th-16th Place: [Ancient Dust] x50
    * 17th-32nd Place: [Honor Proof] x5000
    * [Ancient Dust] can be used to exchange for Blue Relic Shards. When you have accumulated a specific amount, you can exchange for [Ultimate Ancient Relic Shards]
    2) İlk 16 yepyeni arka başlık kazanır: [Ağaran Şafak Kanatları]

    Grup Eşleştirme
    1. Rekabet modu düzeltildi, [Grup Eşleştirme] kupa kısmı eklendi
    * Kupa zamanı: 4 Haziran - 12 Haziran, 1 hafta sürer;
    * Kupa bittikten sonra, kupa sıralamasına ve sezon puanlarına göre ödüller verilecektir, her sezonun puan hesaplaması kupa bittikten sonra ayarlanacaktır.
    2. Kupa katılım kuralları
    1) [Arena] - [Rekabet Modu] sayfasına [Kupa Modu] eklendi;
    2) Pazartesi sabahı 5:00 - Cuma gecesi 24:00 arası takım kurma zamanıdır,maceracılar kupa takımı oluşturmalı / katılmalı,6 kişilik bir takım oluşturduktan ve tüm üyeler onayı tıkladıktan sonra, takım lideri takım bazında başvuracak;
    3) Başvuru zamanı Cuma günü 5: 00 ile Cuma günü 24: 00 arasındadır,Başvuru yapılmış takımlar takım içerisindeki 6 maceracının şu anki sezonun Grup Eşleştirmenin puanların toplamına göre sıralanacak,En iyi 64 takım resmi yarışmalara katılabilir
    4) Başvuru süresi bittikten sonra, katılan takımların Grup Eşleştirmenin puanlarına göre maçı eşleştirir ve onaylanır. Eşleştirme kuralları aşağıdaki gibidir;
    * Grup Eşleştirmenin puanlarına göre sıralanacak, ilk 1/4'ü tohum takımı olarak kabul edilir (örneğin 64 takım, 16 takım seçilecektir)
    * Tohum takımlarda, ilk 8 ve son 8 rastgele farklı grupların sol ve sağ yarısına yerleştirilecektir.
    * Kalan takımlar rastgele eşleştirilecek
    * Son turdaki (8 takım) tümü rastgele eşletirme olacak
    3. Kupa programı kuralları
    1) 11 Haziran Cumartesi günü saat 19.30'da yarışmanın ilk turu başlayacaktır,yarışmadan 15 dakika önce (19:15-19:30), takım lideri [Eşleş Başlat] düğmesine tıklayarak katılımı onaylamak gerekir, belirtilen 15 dakika içinde [Eşleş Başlat] düğmesinetıklamayan takımlar oyunu terk etmiş sayılır
    2) Takımda Takımda başvuru zamanında olmayan ekip üyeleri olduğunda, takımda çevrimdışı üyeler olduğunda ve takımdaki kişi sayısı 3'ten az olduğunda eşleştirme yapılamaz
    3) Rekabet tek eleme turnuvasıdır, 32 takım,6 tur yarışmadan sonra final şampiyon belir olur,son tur yarışma kaybeden ikinci olur,sondan 2. tur yarışma kaybedenleri birlikte üçüncü olur
    4. Kupa ödülleri
    1) Kupa sıralama ödülleri:
    * Champion: [Sky Fox Onmyoji Pet Egg], S11 Season Reward Avatar Frame Lv.3, S11 Season Reward Background Board Lv.3, Glittering Rune Stone*40;
    * Runner Up: [Sky Fox Onmyoji Pet Egg], S11 Season Reward Avatar Frame Lv.3, S11 Season Reward Background Board Lv.3, Glittering Rune Stone*25;
    * 3-8th Place: [Sky Fox Onmyoji Pet Egg], S11 Season Reward Avatar Frame Lv.3, S11 Season Reward Background Board Lv.3, Glittering Rune Stone*15;
    * 9-16th Place: [Sky Fox Witch Doctor Pet Egg], S11 Season Reward Avatar Frame Lv.2, S11 Season Reward Background Board Lv.2, Glittering Rune Stone*10;
    * 17-32nd Place and Top 200 places in Seasonal Points: [Sky Fox Student Pet Egg], S11 Season Reward Avatar Frame Lv.1, S11 Season Reward Background Board Lv.1, Glittering Rune Stone*10;
    İçerik güncelleme
    Loncada aktiviteler [Toplanın! Lonca Savaşı] yeni eklendi
    1. Aktivite zamanı: 24 Mayıs 5:00 - 7 Haziran 5:00
    2. Aynı hesap altında sadece [1 kez toplanma şansı] vardır, lütfen toplanmaya katılacak karakterleri ve yardımcı loncaları dikkatlice seçin
    3. Aktivite sırasında,toplanma görevini tamamla,[Büyük Kedi Fişi Bayram] * 30, [Altın Madalya] * 4, [Dua Eden Kristal Kendini Seçme Paketi] * 2 kazanır
    4. Bulunduğu Loncanın toplanma kişi sayısı belli bir sayıya ulaştığında,toplanma tamamlayan tüm maceracılar aktivite arayüzünde savaş tedarik malzemeleri alabilirler:
    * Toplanma kişi sayısı 30 kişiye ulaştığında,[Şanslı Para] * 2, [Dua Eden Kristal Kendini Seçme Paketi] * 4, [Parlak Boncuk] * 2,000 alabilir
    * Toplanma kişi sayısı 60 kişiye ulaştığında,[Şanslı Para] * 4, [Dua Eden Kristal Kendini Seçme Paketi] * 6, [Parlak Boncuk] * 4,000 alabilir
    * Toplanma kişi sayısı 100 kişiye ulaştığında,[Şanslı Para] * 6, [Dua Eden Kristal Kendini Seçme Paketi] * 8, [Parlak Boncuk] * 6,000 alabilir
    5. Lonca bilgi arayüzünde,Aktivite ilgili bilgiler görüntülenebilir
    Maceracı Geri Dönüş Aktivitesi
    1. Aktivitenin son tarihi: 25 Haziran 2022 saat 5,
    2.Aktivite katılım kuralları
    24 Mayıs 2022 saat 5'ten önce [Hesap altındaki tüm karakterler üst üste giriş yapılmadığı gün sayısı>15 gün] Koşulları karşılayan maceracılar [Yolculuk Devam Ediyor] başlatabilirler;
    * İlk döneme (Yedi Kraliyet Ailesinin Gizemi) [Yolculuk Devam Ediyor] katılan maceracılar [Hesap altındaki tüm karakterler üst üste giriş yapılmadığı gün sayısı>30 gün] Koşulları karşılayan tekrar başlatabilirler;
    * Karakter Base seviyesi Lv.120 ulaşan maceracılar;
    * Koşulları karşılayan maceracılar,çevrimiçi olduktan sonra [Yolculuk Devam Ediyor] Aktivite başlatılacak,toplam 30 gün sürer,zengin ödüller alabilir;
    * [Yolculuk Devam Ediyor] aktivitesini tamamlamış maceracılar,bu dönemin Geri Dönüş Aktivitesini tekrar başlatılamaz
    3. Geri dönüş yapan maceracılar özel güçlendirici efektleri kazanır
    * Görev ödülleri:
    Günlük görevleri tamamlanan [Geri dönüş dilekleri]kazanır, mağazayı açarak çok sayıda ödülleriyle takas yapılabilir;
    - Günlük görevleri tamamlanan [Lonca Hediyesi], [Karşılaşma Hediyesi] kazanır,kullandıktan sonra sohbet kanalında kırmızı zarf dağıtılacak, tıklayarak Zeny'yi alabilir;
    * Takım bonusu:
    - [Belirlenen Zindanlar] tamamladıktan sonra, Zindanlardaki NPC [Raven-Yıldızların Rehberliği]bulun,tüm takım üyeleri için 1 ekstra ödül alabilir,her hesap her hafta her bir belirlenen zindan için yalnızca bir kez ödül kazanır;
    Belirlenen zindan şunları dahil: Endres Kulesi, Oracle Zindanı, Valhalla Harabeleri, Sınırsız Koridor, Niflheim Arafı, Force Blader Thanatos, Ponape Müzesi Adası, Kayıp Ada’yı keşfet;
    Geri dönüş yapan maceracılar ekstra ödüllerkazanır: [Seç-al Fişi Hediye Kutusu];
    (Geri dönüş dahil olmayan) takım üyeleri ekstra ödüller alacaklar: [Birleşme Teşekkür Hediyesi] Açıldıktan sonra [Geri dönüş dilekleri] kazanır,nadir arka başlık [Uzun Gece] kazanma olasılığı daha yüksektir;
    * EXP Bonusu: Vahşi doğa alanda Canavar öldürme Base EXP ve Job EXP +%50 kazanır;
    Özel Simge: Sohbet kanalında geri dönüş kimliğine özel simge olacak;
    * Benzersiz beceriler:
    Geri dönüş yapan maceracılar zindana girdikten sonra beceri [Muhafız Geri Dönüyor] kazanır,kullandıktan sonra tüm takım üyeleri yenilmezdurumunu kazanacak,5 saniye sürer;
    Her haftalık zindan, günde sadece bir kez kullanılabilir;
    4. Ayrıntılı kurallar ve ödül içeriği [Popüler] - [Yolculuk Devam Ediyor] arayüzünde görüntülenebilir ~
    Para Ödülü ilgili
    1. Sıfırlamadan sonra ilk kontör yüklenen için çift indirim:Büyük Kedi Parasının her kedeme,Bakımdan sonra, her hesabın ilk kontör yüklenenlere yüklenen kontörün iki katına Büyük Kedi Parası hediyesi verilecek
    2.Macera Günlüğü yeni sürümünü açın
    * [Valhalla Macera Günlüğü] 'nün açılması, lütfen 18 Ağustos 2022 saat 5'ten önce tamamlayın ~
    * Maceracılar Deacon günlük görevlerini tamamlayarak EXP kazanabilirler,Macera Günlüğü yükselterek adım adım ödüllerin kilidini açabilir;
    * Macera Günlüğü genel ödüllere, yükseltme ödüllere ve koleksiyon ödüllerine ayrılır,maceracılar Deacon fonksiyonunda veya Para Ödül arayüzünde Macera Günlüğün seviyesini ilerletebilir;
    3. Macera Günlüğü yeni sürümünü açın [Acemi Deneme]
    * Hesap altında ilk karakteri yaratan maceracı [Acemi Macera Günlüğü] açacak;
    * Maceracılar görevleri tamamlayarak EXP kazanabilirler, Acemi Macera Günlüğü yükselterek adım adım ödüllerin kilidini açabilir;
    * Acemi Macera Günlüğü genel ödüllere, lüks ödüllere ayrılır,maceracılar Acemi Macera Günlüğü fonksiyonunda veya Para Ödül arayüzünde Acemi Macera Günlüğün seviyesini ilerletebilir;
    * Acemi Macera Günlüğü 14 gün boyunca geçerlidir,Aktivite sona erdikten veya geçerlilik süresi sona erdikten sonra Acemi Macera Günlüğü kapatılacaktır,lütfen görevi geçerlilik süresi içinde tamamlayın ve ödüller kazanın;
    4. [Acemi Faydaları] yeni eklendi
    * Aktivite zamanı: 24 Mayıs saat 5'ten sonra
    * Hesap altındaki herhangi bir karakter Base Seviye 1'e ulaştığında [Acemi Faydaları] açabilir,Aktivite açılmasından itibaren 14 gün sürer;
    * Aktivite sırasında, istediğiniz miktarda Para Ödülü yapın [Aziz Angeling Canavar Yumurtası] alabilirsiniz;
    * Aktivite sırasında, belirtilen miktarda Para Ödülü biriktirildiğinde, daha Özel Kanatlar [Chuxin Eternal] alınabilir!
    5. Para Ödülünde Zeny ödülü raftan kaldırıldı,aynı zamanda, [Dükkan-Diğer] sayfasında [10.000 Zeny],[10.000.000 Zeny] raftan kaldırıldı, [200.000 Zeny tedarik kutusu], [20.000.000 Zeny tedarik kutusu] yeni eklendi.
    * [200.000 Zeny tedarik kutusu] Fiyatı 1 Büyük Kedi Parası, açtıktan sonra Zeny * 200.000 kazanır
    * [20.000.000 Zeny tedarik kutusu] Fiyatı 100 Büyük Kedi Parası, açtıktan sonra Zeny * 20.000.000 kazanır
    6. [Dükkan-Büyüme] sayfasında [Hollgrehenn Özel hediye kutusu, Valkyrie'nin Şerefiye Hediye Kutusu, Aziz’in Ekipman Hediye Kutusu, Acemi Büyüme Hediye Kutusu] raftan kaldırıldı;
    7. [Dükkan-Büyüme] sayfasında [Altın Madalya] ve [Valkyrie'nin Hediyesi]yeni eklendi, fiyatların hepsi 4 Büyük Kedi Parası,ihtiyacı olan maceracılar gidip satın alabilir;
    8. Dönüşüm hediye paketi serisine [Optimize Büyüleme Hediye Kutusu] eklenmiştir. İlk satış 30 Mayıs - 6 Haziran tarihleri arasında yapılacak.
    * [Optimize Büyüleme Hediye Kutusu] Fiyat 12 Büyük Kedi Parası,hesap 50 alımla sınırlıdır, Açtıktan sonra kesinlikle [Mora Parası] * 20, [Mora Altın Parası] * 4, [Oracle Tozu] * 12, [Oracle Kristal] * 12, her 5 kez açıldığında, kesinlikle [Büyüleme Kristali] kazanır;
    * [Büyüleme Kristali] Kullanımdan sonra her kısmın Büyüleme giriş kuponlarıyla takas yapılır,Büyüleme sırasında giriş kuponunu ekledikten sonra, bu Büyülemede giriş kuponları kesinlikle görünecektir;
    * Giriş kuponunun kısmına bağlı olarak, takas için gereken [Büyüleme Kristali] de biraz farklıdır;


    İçerik optimizasyonu
    1. Freyr’in Para Dükkanı seçilen kostüm ve başlık takası güncellendi
    *Takas tarihi: 16 Haziran 5:00 - 16 Eylül 5:00;
    * [Çılgın Doktor Seri Kostümü] yeni eklendi;
    * [Prenses ve Ejderha Seri Kostümü] yeni eklendi;
    * [Yıldız Orkestrası Seri Kostümü] yeni eklendi;
    2. Taşınabilir Gashapon fonksiyonu yeni eklendi
    Popülerde bulunan [Başlık Gashapon ][Yeni Kostümü][Işıklı Dilek Makinesi] [kart] ile ilgili Gashapon Makinesi açarak çekilebilir;
    * Gashapon Makinesinin arayüzünde görünüm eşyaların denenebilir;
    3. Ana Hikaye yeni bölüm açılması
    * Yedi Kraliyet Ailesi Ana Hikaye [Özlem Çiçeği] açılıyor,Base 150. Seviyeye ulaşan maceracılar Prontera [Posta Kutusu Sezar]'dan alabilirler
    * Kraliçe Katherine aniden acil bir toplantı yaptı,maceracılar ve ortakları tekrar saraya girdiler.Kan ve ölüm,kocaman ağzını bir kez daha açtı;ve tüm sevgi ve nefret,alevler içinde son bölümünü karşılayacak……
    4. Oracle Zindanı düzelttildi
    * [Acemi] zorlukları yeni eklendi,bakım yapıldıktan sonra Oracle Zindanının tüm zorlukları ve ödülleri sıfırlanacaktır;
    * Her zorlukların ödülleri düzelttildi, detaylar aşağıdaki gibidir
    Acemi: Oracle Tozu * 20, Oracle Kristal * 6, Gram Tozu * 22,Nolan Kartı * 55, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Macera: Oracle Tozu * 24, Oracle Kristal * 6, Gram Tozu * 26,Nolan Kartı * 85, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Savaşçı:Oracle Tozu * 26, Oracle Kristal * 8, Gram Tozu * 30,Nolan Kartı * 120, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Cehennem: Oracle Tozu * 26, Oracle Kristal * 8, Gram Tozu * 24,Nolan Kartı * 120, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Kabus: Oracle Tozu * 26, Oracle Kristal * 10, Gram Tozu * 30,Nolan Kartı * 90, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    * Şanslı Para ile elde edilen ekstra ödülleri düzelttildi, detaylar aşağıdaki gibidir
    Acemi: Tüketilen Şanslı Para * 6, Kazanabilen Oracle Tozu * 10, Oracle Kristal * 3, Gram Tozu * 11, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Macera: Tüketilen Şanslı Para * 7, Kazanabilen Oracle Tozu * 12, Oracle Kristal * 3, Gram Tozu * 13, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Savaşçı: Tüketilen Şanslı Para * 8, Kazanabilen Oracle Tozu * 13, Oracle Kristal * 4, Gram Tozu * 15, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    Cehennem: Tüketilen Şanslı Para * 9, Kazanabilen Oracle Tozu * 13, Oracle Kristal * 4, Gram Tozu * 12, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    -Kabus: Tüketilen Şanslı Para * 10, Kazanabilen Oracle Tozu * 13, Oracle Kristal * 5, Gram Tozu * 15, Poker Kart Seti ve Tarot Kart Seti alma olasılığı bulunmakta;
    * Sınırlı süreli sıfırlama aktivite:
    Bu bakımdan sonra Temmuz bakım dönemine kadar, oracle zindanın satın alma sayısını artırıldı
    Zindan giriş arayüzünde 300 dakikalık savaş süresi tüketilerek Oracle zindanın meydan okuma sayısını satın alınabilir
    5. Kurak Ülke Akçaağaç Faramita düzelttildi
    * [Kutsal Ağaç Ruhu] fonksiyonu düzelttildi
    Düzelttikten sonra her bir [Kutsal Ağaç Ruhu] düğümünü aydınlattığında 1 seviye artırabilir,her bir seviyede, sahne, görevler, kalıcı özellikler vb. ödüllerin kilidini açacaktır;
    [Kutsal Ağaç Ruhu] 'nda ulaşılan seviyesi ve düğüm kilit açma durumu hesapta ortaktır,edinilen seviye özellikleri ve düğüm etkisi hesapta ortaktır;
    Orijinal Kurak Ülke / Akçaağaç Faramitanın [Kutsal Ağaç Ruhu] birleştirildi ve bazı düğümleri çıkarıldi,Hesap altındaki tüm karakterler tarafından orijinal düğümün kilidinin açılmasının durumuna göre uygun olarak [Kutsal Ağaç Ruhu]'nda yeni düğüme dönüştürüldü,bunlar arasında aynı düğümüne tekrarlanan malzemelerin girdileri ve çıkarılan düğümün malzemelerin girdileri, e-posta yoluyla ilk oturum açan karaktere gönderilir
    [Kutsal Ağaç Ruhu] düğüm dönüşümünü tamamladıktan sonra,harita özellikleri, kalıcı özellikleri vb. bonuslar yeni [Kutsal Ağaç Ruhu] göre hepsi yeniden hesaplanacak, elde edilen öğeler tekrar elde edilmeyecektir;
    [Kutsal Ağaç Ruhu] düğümü aracılığıyla kilidi açılan bonus efektinin etkili alanının detayları aşağıdaki gibidir:
    Vahşi doğa haritası: Kurak Ülke, Ay Işığı Mağarası, Akçaağaç Faramita, Donmuş Alan, Rüzgar Nefesi;
    Çatlak zindanı: Tanrı Ağacı Muhafız Savaşı, Hoşçakal, eski dostum! , Öbür Dünya belirleyici savaş (hızlı tamamlama modu dahil);
    [Kutsal Ağaç Ruhu] 'nda Zamanın Kumları toplama fonksiyonu yeni eklendi,Köken Sınıf Transferi tamamladıktan sonra kilidi açılır;
    [Kutsal Ağaç Ruhu] de olan[Antik Fırın] düğümünü çıkarıldı,Köken Sınıf Transferi arayüzünde Zamanın Kumları sentezi fonksiyonu kaldırıldi;
    Harita malzemesi [Issız Yerde Toz] kazanma şekli kaldırıldı, [Kutsal Ağaç Ruhu] içindeki düğümlerin kilidini açmak artık [Issız Yerde Toz] tüketmeyi gerektirmiyor,sahip olunan [Issız Yerde Toz] 1000Zeny birim fiyatından satılabilir;
    Harita malzemeleri [Akçaağaç Kehribar, Antik Kalıntılar] hesaplarda ortak olacak şekilde düzelttildi;
    * Macera görevlerini düzelttildi
    Her gün herhangi 4 macera görevlerini tamamladıktan sonra,kazanan ödüller Akçaağaç Kehribar olarak düzelttildi;
    Macera görevleri ve ödülleri hesapta ortak olarak düzelttildi;
    * [Kurak Ülke Hazinesi] düzelttildi
    Bazı [Kurak Ülke Hazinesi] kazanma şekli kaldırıldı,kazanılan [Kurak Ülke Hazinesi] hala normal olarak kullanılabilir;
    [Taslak Genel Bakış]sayfası [Kutsal Ağaç Ruhu] 'ndan kaldırıldı,kalan [Kurak Ülke Hazinesi] [Kutsal Ağaç Ruhu] içinde kilidi açıldıktan sonra,Kurak Ülke yapı [Fantastik Hazine Binası] ile yapılır;
    - Yeni Fantastik İksir kullanımın azaltması Base EXP kazanır (elde edilen eski Fantastik İksirinin etkisi aynı kalır);
    - [Fantastik Hazine Binası] 'ndeki [Çılgın Bomba / Kasvetli yağmur bulutu] kullanılarak elde edilen [Çılgın Bomba / yağmur bebeği] becerisi sınırlı süreli beceriye olarak düzelttildi, ve daha önce kullanım sayısı tüketilmeyen beceri temizlenir;
    * Kurak Ülke Akçaağaç Faramita Haritasının oynanışı ve Görev Panosu optimize edildi
    Lv.120-170 Görev Panosu görevini kaldırıldı, Kurak Ülke Akçaağaç Faramita görevi olarak düzelttildi
    Kurak Ülke ve Akçaağaç Faramita elit canavarları azaltıldı;
    Taşınabilir Kutsal Ağacına 2 modül [Canavar Sırrı] [Mimari resimli kitap] eklendi;
    [Canavar Sırrı] Kurak Ülke ve Akçaağaç Faramita elit canavarın temel özelliklerini, çağırma koşullarını vb. bilgilerini kaydedilecek;
    [Mimari Resimli Kitap] Kurak Ülke ve Akçaağaç Faramitada kullanılabilecek binaların yerini ve fonksiyon bilgilerini kaydedilecek;
    Elit canavarların açılış koşullarını düzelttildi,hepsi birden açılmasından adım adım açılacak,açılış koşulları [Kutsal Ağaç Ruhu] 'nun büyümesine göre adım adım olarak açılır;
    Kilidi açılmış elit canavarlar haritada görülemez ve saldırılamaz (takım durumu dahil);
    Kısmen yapı mekanizması düzelttildi,malzeme teslimatı ile açılmasından doğrudan açılması olarak düzelttildi,(Akçaağaç Faramita Zamanda Yolculuk Cihazı hariç)
    [Büyülü Öbür Dünya Kapısı] yapı kaldırıldı;
    6. Çatlak zindan düzelttildi
    * Çatlak zindan bir kısmını kaldırıldı
    [Canavar Araştırma Enstitüsü, İmha Gecesi, Uzay-zaman Kabusu, Alevler Ülkesi, Korku Şehri, gizli araştırma merkezi, Cehenneme Yolculuk, Hamorin'in Maceraları] zindanları çıkarııdı;
    Danışman Dükkanında olan [Canavar Kayıtları] satışını kaldırııdı;
    [Yönlendirilen Anı İksiri - Ejder Şehri Luoyang] satışını kaldırıldı;
    Orijinal çatlak zindan ekipman ödülü Görev Panosu olarak düzelttildi ve olasılık drop olarak düzelttildi;
    * Çatlak zindanı yeni eklendi
    [Kutsal Ağaç muhafız savaşı]zindanı yeni eklendi, Lv.120. Seviyede kilidi açılır;
    [Hoşçakal!eski dostum]zindanı yeni eklendi, Lv.130. Seviyede kilidi açılır;
    [ Öbür Dünya belirleyici savaş ]zindanı yeni eklendi, Lv.140. Seviyede kilidi açılır;
    Her çatlak zindanın üç zorluk seviyesi vardır: Acemi, macera, savaşçı;
    Çatlaktan geçilirse çok fazla zeny, EXP, malzeme kazanabilir,Acemi zorluğunda Miti Mühürlü seri ekipmanın düşmesi ihtimali vardır,Macera, savaşçı zorluğunda İhtişam geri gelme seri ekipmanın drop ihtimali vardır
    Çatlağa meydan okumak için tüketilmesi gereken 60 puanlık savaş süresi gerektirir, Savaş süresi yetersizse, meydan okuma başarılı olursa da ödül alınamaz;
    Tek bir oyuncu belirli bir zorluğu geçtikten sonra bu zorluğun baskın fonksiyonu açabilir,savaşın süresini doğrudan tüketerek bu zorluğun zindan ödülünün alınabilir
    Her gün İlk üç geçişte ekipman elde etme olasılığı yüksek olacaktır (her zorluk ayrı ayrı hesaplanır);
    Önerilen seviyeyi aşan maceracılar önerilen en yüksek seviyeye göre Nihai EXP hesaplaması yapılacak
    Çatlağın Başarı meydan okuması ile ekstra eşya dülleri ve buff bonusları kazanır
    Acemi zorluğu altında,Maceracılar kendi ihtiyaçlarına göre kendilerine uygun kart efektini seçerek kedilerini güçlendirerek savaş yapabilir, Savaşçının zorluğu altında kart seçimi olmayacak;
    7. Yeni başlayan maceracılar için önerilen ekipman yeni eklendi
    * İki acemi ekipman seti yeni eklendi:[Miti Mühürlü, İhtişam geri gelme]El zırhı, Zırh, Pelerin, Ayakkabı,Aksesuar dahil ;
    * [Miti Mühürlü] seri ekipmanı elde etme şekli aşağıdaki gibidir
    Kurak Ülke NPC'de [Kurak Ülke Hazinesi] yapılabilir;
    Çatlak zindanında [Tanrı Ağacı Muhafız Savaşı], [Hoşçakal, eski dostum! ], [Öbür Dünya belirleyici savaş] acemi zorluğunda kazanır;
    * [İhtişam geri gelme] seri ekipmanı elde etme şekli aşağıdaki gibidir
    Kurak Ülke NPC'de [Kurak Ülke Hazinesi] yapılabilir;
    Çatlak zindanında [Tanrı Ağacı Muhafız Savaşı], [Hoşçakal, eski dostum! ], [Öbür Dünya belirleyici savaş] Macera, savaşçı zorluğunda kazanır;
    * Acemi ekipmanın giyinme seviyeleri aşağıdaki gibidir
    [Miti Mühürlü] Seri ekipmanın giyinme seviyesi Lv.120'dir;
    [İhtişam geri gelme] seri pelerin, ayakkabının giyinme seviyesi Lv.120'dir;El zırhı, Zırhın giyinme seviyesi Lv.130'dur,Aksesuarın giyinme seviyesi Lv.140'tır;
    8. Ekipman öneri ve özelleştirme fonksiyonu optimize edildi
    * Lv.120-150 seviyelerin önerilen ekipman eklendi
    * Lv.150-170 seviyelerin önerilen ekipman eklendi
    Lv.150-170 seviyelerin önerilen ekipman PVE veya PVP yönden seçilebilir
    Ekipmanın sınıflandırma ve filtreleme fonksiyonu desteklemekte
    * Ekipmanı özelleştirme çubuğa sürüklediğinde, yerleştirilebilecek yer tespit edilir
    9. Deacon fonksiyonu optimize edildi
    * Bazı günlük görevleri düzelttildi
    [Macera Görevi-Kurak Ülke, Ekipmanı Geliştir, Lonca Duası ]eklendi;
    [Çatlak onarım] Başka-boyutlu Çatlaklardan yepyeni çatlak zindanı olarak düzelttildi;
    - [Macera] 15 dakikalık savaştan 200 dakikaya düzelttildi;
    [Şanslı dükkan, evcil hayvan macerası, lezzetli yemekler, Her Gün Müzik]kaldırıldı;
    Macera görevi [Kurak Ülke, Ekipmanı Geliştir, Lonca Duası] bütün görevler tamamladıktan sonra otomatik olarak kaldırılacaktır;
    * Bazı haftalık görevleri düzelttildi
    [Teknoloji Ağacı-Kurak Ülke, Müze Adası / Kayıp Ada, Kek Savunması, Niflheim Arafı, Thanatos Kulesi] eklendi;
    [Oracle Zindanı -Savaşçı, Oracle Zindanı -Cehennem] [Oracle Zindanı] olarak değiştirildi,herhangi bir zorluğunun Oracle Zindanıdan geçmesi başarmak demektir
    [Endres Kulesi] 100. katından geçmesinden herhangi bir zorluğunun geçmesiyle başarmak demektir;
    [Teknoloji Ağacı-Kurak Ülke] bütün görevler tamamladıktan sonra otomatik olarak kaldırılacaktır;
    * Haftalık görevler için çift ödül kuralını eklendi,haftalık görevler her hafta rastgele bir görev seçilerek çift ödül haftalık görev olarak tanımlanacak(günlük görevlerle aynı);
    * Macera Günlüğü günlük görevlerinden kaldırılıdı;
    Ödüllerden Macera Günlüğü EXP kaldırıldı;
    Macera Günlüğü girişi [Popüler] e taşındı;
    10. Lonca zindanı ödüllerini optimize edildi
    * [Katkı - Kilit] ve [Altın Madalya - Kilit] Eklendi ,her bir Boss öldürdüğünde ödülleri kazanır;
    * Bu ödül Şanslı Paralarının etkisinden etkilenmez;
    11. Bazı fonksiyonun açılma koşullarını optimize edildi
    * Bazı zindanların açılma koşulları Base seviyesi Lv.120de açılacak şekilde düzelttildi:Kek Savunması, Oracle Zindanı, Thanatos'un Zindanı, Niflheim Arafı, Sınırsız Koridor, Ponape Müzesi Adası, Kayıp Ada’yı keşfet, Endres Kulesi
    * Kahin Aynası:Base seviyesi Lv.145. seviyeye ulaştığında görevi [Kahin Aynası]Efsanesi otomatik olarak alınır,görevi tamamladıktan sonra kilidi açılır,Işık Kristalini Çıkartma önceden elde edilirse,Doğrudan kilidi açılabilir;
    * Antik Eser:Base seviyesi Lv.140. seviyeye ulaştığında görevi Antik Eser otomatik olarak alınır,görevi tamamladıktan sonra kilidi açılır,Antik Eser önceden elde edilirse,Doğrudan kilidi açılabilir;
    * Acemi Tedarik istasyonu: Base Seviyesi Lv.125 Seviyesine ulaştığında kilidi açılır;
    * Evcil Hayvan fonksiyonu:Base seviyesi Lv.10. seviyeye ulaştığında görevleri otomatik olarak alır ve evcil hayvanları yakalar,görevi tamamladıktan sonra Evcil hayvanı yakalama kilidi açılır,Evcil Hayvan Yumurtası önceden elde edilirse,Doğrudan kilidi açılabilir;
    * Yemek:Yemek görevini tamamladıktan sonra Yiyecek Cazibesinin kilidini açılacak,Yemek malzemelerini veya yemek önceden elde edilirse, Doğrudan kilidi açılabilir;
    * Rune:Base seviyesi Lv.125. seviyeye ulaştığında otomatik olarak Runenin gücü görevini alır,tamamlandıktan sonra kilidi açılabilir,Runeyi önceden elde edilirse,Doğrudan kilidi açılabilir;
    *Popüler:Base seviyesi Lv.121. seviyeye ulaştıktan veya Kurak Ülke Ana Hikaye Görevi tamamladıktan sonra [[Kurak Ülke] Saldırıya uğrayan Ağacı]kilidi açılır;
    * Deacon: Base seviyesi Lv.121. seviyeye ulaştıktan veya Kurak Ülke Ana Hikaye Görevi tamamladıktan sonra [[Kurak Ülke] Saldırıya uğrayan Ağacı]kilidi açılır;
    * Görev Panosu: Base seviyesi Lv.121. seviyeye ulaştıktan veya Kurak Ülke Ana Hikaye Görevi tamamladıktan sonra [[Kurak Ülke] Saldırıya uğrayan Ağacı]kilidi açılır;
    * Zindan girişi: Base seviyesi Lv.121. seviyeye ulaştıktan veya Kurak Ülke Ana Hikaye Görevi tamamladıktan sonra [[Kurak Ülke] Saldırıya uğrayan Ağacı]kilidi açılır;
    12. Dönüşüm Parşömeni borsada listelenmeyecek şekilde düzelttildi;
    13. Thanatos Kulesi'nın acemi modunun zorluğunu düşürüldü;
    14. Luoyang bölgesindeki vahşi doğa ve Eclage bölgesindeki vahşi doğa alanında bulunan vahşi canavarların seviye özelliklerini düzelttildi;
    15. Acemi tedarik istasyonuna [toplu satın alma] fonksiyonu eklendi,Mevcut partinin tüm eşya bir kerede satın alınabilir;
    16. "Macera: Başlangıçtan Ustaya" bölümündeki meydan okuma içeriğini optimize edildi,Bu fonksiyonun kilidini açmış ancak tüm meydan okuma tamamlamamış maceracılar,Tüm zmeydan okuma otomatik olarak tamamlamış sayılacaktır,Kalan tüm ödülleri dağıtılacak;
    17. Özelliklerin bonusu optimize edildi
    Özelliklerin bonusu optimize edildi * Beceri arayüzüne beceri puan hızlı sıfırlama düğmesi eklendi, beceri puan sıfırlama eşyayı hızlı bir şekilde satın alabilir,Beceri puan sıfırlanmasını tamamlanır;
    Kalite Puanı ekleme arayüzüne hızlı sıfırlama düğmesi eklendi, tıklama eşyayı hızlı bir şekilde satın alabilir,Kalite Puan sıfırlanmasını tamamlanır;
    * Türleri ve meslekleri üç kategoriye ayrılmıştır: saldırı çıktı, tank ve yardımcı;
    * Türe göre beceri puan eklemek önerisi;
    18. Rune tanımlama sürekli tanımlama fonksiyonu eklendi,Aynı anda 99'a kadar rün tanımlayabilir;
    19. Görüş açısı optimize edildi,Güncellemeden sonra 2,5D görüş açısı 3D görüş açısına geçildiğinde açı aynı kalır;
    20. Malzeme düşürme satış dükkanı yeni eklendi
    * Prontera Gashapon makinesine yeni bir dükkanı[Skapa] eklendi,Bazı düşük dereceli malzemeler satılmakta;
    * Eşya hızlı satın alma desteği,Aynı malzemeler hızlı bir şekilde satın alırken borsadaki malzemelere öncelik verecektir;
    * Dükkan satış fiyatı borsanın o günkü fiyatından biraz daha yüksektir;
    * Dükkandaki eşyalar günlük hesap alımlarıyla sınırlıdır;
    21. İksirleri otomatik olarak kullanma fonksiyonu yeni eklendi
    * İksirleri otomatik kullanımın açma talimatları ;
    -- Otomatik savaşta ayarlar düğmesine tıklamasıyla ilgili fonksiyonu açılabilir;
    -- Dükkandaki ilaç bilgilerine [Otomatik kullanım] düğmesi eklendi;
    * HP yanıtı açıldıktan sonra,HP ayarlanan değerden düşük olduğunda otomatik olarak HP'ye yanıt veren ilacı kullanılır;
    * MP yanıtı açıldıktan sonra, MP ayarlanan değerden düşük olduğunda otomatik olarak MP'ye yanıt veren ilacı kullanılır;
    * Sadece eşya tüccarları tarafından satılan ilaçlar Otomatik kullanım ayarlarına ekleyebilir;
    22. Bir saç modeli yeni eklendi, Kozmetik Kontakt Lensler ve saç dükkanına giderek değiştirilebilir
    23. Simya sentez fonksiyonunun optimize edildi
    * Simya sentezi deneyimini optimize edildi,Malzemeye karşılık gelen enerjiyi görüntülemekte,Yerleştirilen malzeme miktarını ayarlamayı desteklemekte,Eklenen malzemelerin tek tuşla kaldırılmasını desteklemektedir;
    * Sentetik malzemelerin kontrol aralığını arttırıldı,Kişisel depolarda, geçici sırt çantalarında ve el arabalarda malzeme kontrolünü desteklemektedir;
    24. Tedavi istatistikleri kurallarını optimize edildi,Mevcut tam kan durumunda ekstra kan hacminin geri kazanılması artık tedavi istatistiklerine dahil edilmeyecektir;
    25. Kıyamet MVP drop ödülleri artırıldı
    * Katılım ödül [rastgele 1 MVP Mor Malzeme] 'dan [rastgele 1 MVP drop] olarak düzelttildi,Karşılık gelen malzemeler, çizimler, ekipman, kartlar veya Eser parçaları olabilir;

    Sorun onarımı
    1. [Güneş ve Ayın Çığlığı - Yıldız ] Runesinin "[Kıyamet] Süresi + 5 saniye”olarak ve Yürürlüğe girdikten sonra [Kıyamet] durumundaki düşman [Güneş ve Ayın Ölümü] nün kapsam dışı şair dansçıya tam HSR verebilmeni sorunu onarıldı
    2. Gökkıran Ejder Yumruğu düz Yumruğa değiştirildiktan sonra Aparkatın havada saldırı yapamama konusunda devam eden sorunu onarıldı
    3. [Gümüş Ay Cadısı Kartı] pasif olarak [İyileştirme Tekniği] kullanıldığında tedavi efekti görüntüleme sorunu onarıldı
    4. El zırhı sık sık değiştirip [Öncü Birim] 'ın uygulamasından kaynaklanan tutarsız HSR sorunu onarıldı
    5. Görevin [Çikolata] kanıtının ipucu açık olmadığı sorunu onarıldı
    6. Zihin Suikastçı türü tarafına önerilen ekipman hatası onarıldı
    7. Hafıza İksiri 1.0'ı kullandıktan sonra hala tamamlanmamış dal görevler bulunduğu sorunu onarıldı
    8. Sisli Orman haritasındaki gökyüzünün anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    Bazı sentetik eşyaların tekrarlanan tıklamalardan sonra sentezlenememe sorunu onarıldı
    Sınıf Kıyafeti illüzyon yapıldıktan sonra silah giymenin yanlış yerleştirilmesi sorunu onarıldı
    11. Zaman Bahçesi, Yüzen Yıldız Taşı Tatlı Rüya Alanından Zihin Avlanma Alanına ışınlandıktan sonra kılıç anıtının kazanç etkisinin kullanılamaması sorun onarıldı
    12. Macera El Kitabın işe başlama süresinin yalnızca keskin nişancı mesleğini göstermesi sorun onarıldı
    13. Ana Hikaye Görevi : Arnoldun kanıt kılavuzundaki bilgilerin yanlış olduğu sorunu onarıldı
    14. Tetikçi [Düşmüş Melek] becerisinin takım yarışması haritasında uygulamadan sonra geçici olarak donma sorun onarıldı
    15. Dolan klanının [Bilgeliğin Yadigarı· Adalet] [Gerçeğin Tacı · İpucu] giydikten sonra anormallik göstermesi sorun onarıldı
    16. Tetikçi [Mutlak Delip Geçme] 'un uygulama sırasında [Siyah Delik] tarafından kontrol edilememesi sorun onarıldı
    17. [Sihirli tuzak, Zehirli Duman,Bükük Bomba, Acı Biber Bombası] becerilerinin [Eser Ruhların Efendisi, Kutsal İlahi Oymacı] elemental katsayı etki bonusundan etkilenmemesi sorunu onarıldı
    18. [Rüzgar Direnci Kartı, Su Direnci Kartı ,Toprak Direnci Kartı, Ateş Direnci Kartı] 'nın GVG haritasında güvenli bölgedeki maceracılara HSR vermesi sorun onarıldı
    "19. İki maceracı Mini kondüktörle donaltıldıktan sonra,
    bunlardan birinin ekipmanı çıkarmasıyla ekipmanın etkisinin kaybolması sorunu onarıldı"
    20. [Elf Tilki Kulak , Kelebek Saç Tokası ,Droopy Gezgin Ruh]başlık giyerken yüz dekorasyonunun anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    21. Simyacının sınıfını sonra Büyücüye dönüştürüldükten sonra becerilerin anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    22. Her iki evli tarafı de aynı ana şehirdeyken Kafra'yı kullanarak ışınlanmasında anormal sorunu onarıldı
    23. [Sırmalı Aksesuar] 'ın Kostüm takımyıldızının bazı hareketlerinin anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    24. [Ölüm Saldırısı] HSR verilmediği durumda, yine alaycı etkisi eklemesi sorunu onarıldı
    25. Ninja'nın [Gölge Sıçraması] 'yı uygulamasından ve inişten sonra donma sorun onarıldı
    26. [Ruhların Efendisi] elemental Kısıtlamanın zehir özelliklerine anormal bonusu olduğu sorun onarıldı,Onarımdan sonra, efekt bonusunun normalleşmektedir
    27. [Kuklacının Hilesi] Çevrimdışı savaşırken olasılığının otomatik olarak kullanılamaması sorun onarıldı
    28. Kılıç Anıtı başlığının [Korsan Kılıcı, Dümen] özelliklerinin anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    29. Bazı maceracıların Bulut Adaları [Üç Kardeş] görevlerinin anormal şekilde görüntülenmesi sorun onarıldı
    30. Lonca binasının [Poli kanepesi] inşa edilememesi sorunu onarıldı
    31. Yedi Kraliyet Ailesi anahtarının parçalarının görüntülenmemesi sorunu onarıldı
    32. Yedinci Kraliyet Ailesinin ikinci aşamasının Manzara Noktasınin [Sessiz Saray] kilidi açılamaması sorun onarıldı
    33. Vahşi doğa ve Luoyang Prestiji dükkandaki hediye düğmesine tıklanması başarısız sorunu onarıldı
    34. Antik ekipmanın ayrıştırma arayüzünün anormal şekilde görüntülendiği sorunu onarıldı
    35. [Gümbürtü] [Damat] becerisinin ses efektinin hata olduğu sorunu onarıldı
    36. Evcil Hayvan çantasında Evcil Hayvan yumurtası fazla olduğunda,Evcil Hayvan yumurtasının sayı görüntüleme anormal sorunu onarıldı
    37. [İyileşme Işığı] KittyCat tedavisınde kullanılırken HP'nin geri yüklenmemesi sorun onarıldı
    38. Katillerin T2 yükselme sırasında SP'nin üst sınırının anormal şekilde görüntülenmesi sorunu onarıldı
    39. 2D modunda Endres Kulesinde otomatik savaşta canavarları kilitleme sırasında olasılığının başarısız olması sorunu onarıldı
    40. Antik ekipmanın [İkizler Öpücüğü] uzak fiziksel saldırı özelliğinin etkinleşmemesi sorunu onarıldı
    41. Rünlerin tanımlanması sırasında hızlı bir şekilde büyüteç satın aldıktan sonra rünlerin sökülmesi sorunu onarıldı
    42. Medyum aynı hedefi için ikinci bir ruhu ekleyip yerine değistirildiğinde, ruhların ortak etkinin ortadan kaldırılması sorun onarıldı
Working...
X